.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dam", strony 1 - 15 z 9465

Kazdy facet ma na nie patrzec a kazda kobieta zazdroscic.Robie sie na dame.Przeciez o to wlasnie chodzilo prawda?zrobilam sobie paznokcie,są dluzsze i musze sie do...

Czy uporam sie z utratą Rysia?nie wiem.Jesli bedzie na tyle mądry by sie nie odzywac to moze i rade dam.To mądry facet choc troche nieodpowiedzialny zwazajac co...

Nie zwlekaj i sprawdź naprawa agd warszawa.Czy kobieta może być damą nie tylko w dniu ślubu, kiedy ma na sobie suknie czy perfekcyjny makijaż ślubny? Złośliwi, albo...

Dam ci miłość co kwiatem rozkwita W senność nocy wtulona gwiazdami Niech rozpali nam ciała płomieniem Podsycanym marzeń iskrami. Dam ci miłość co boli bliskością...

Z tobą chcę nad morzeTrzymać cię za ręceZ tobą chcę na plażęJa nie żądam więcej.Z tobą chcę na nartyW ciszę białej zimyRaz na serio a raz żartemDo siebie mówimy.Z...

Nie dam się, będę silna i jakoś przetrwam ten szary i nijaki czas jaki mnie teraz ogarnia. Z postanowień noworocznych chyba zrezygnuję, w tym roku nie będę się nimi...

Pytasz co ci dam...Podaruję mego sercajasne promienie,zachłanność czasu bez ciebie,dam tęczowe skrzydła wiary.A gdy opuszczę mojego anioła,ofiaruję ci różę...

Przeciągły sygnał esemesa zbudził mnie ze snu. Śniło mi się lazurowe morze. Jak przez mglę pamiętam rozbryzgujące się o moje stopy fale i zarys jakiejś postaci obok...

Dam teraz obrazki które ja robiłam :)       I specjalna "Premium"

Tak dziś dam trochę obrazków zglitterowanych i zwykłych: No to tyle Do Zobaczenia:

(Myslovitz - Peggy Sue nie wyszła za mąż) Minęły dwa tygodnie . Tylko tyle. Aż tyle. Dni upływały mi głównie na gotowaniu, pływaniu i czytaniu książek z...

Wszystko mnie boli. Again and again. Ale to niedługo się skończy, w środę ostatnia siłownia. Chemii nie pisałam. Okazało się, że pani W., którą tak ostatnio...

dzisiaj dam dokladnie 100 emaili i hasel do ambasad i rzadow z calego swiata: KTO / IP / LOGIN / HASLO Indian Embassy in Sweden = 81.228.8.31 = u81004859 =...

UMRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dlatego ze niepodoba wam sie moj blog wiec daM wiecej zeby sie wam podobalo ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDD ta czaszka to troche w stylu avrilki...

bo damą nie wypada zadzwonić o 3:00 nad ranem, o 15:00 wypada unieść wysoko paluszek i popijać herbatkę i nie wypada smakować wszystkich trunków w towarzystwie nowo...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..630 631

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin