.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dawaj dupy", strony 1 - 15 z 2556

Nie wahaj się, krzycz, bądź najgłośniejszyA we wszystko Ci uwierzą ludzie pomniejsiCo słyszeć chcą - mów im z wiarą na twarzyGdy uklękną podmień pomnik - większość...

Nie wahaj się, krzycz, bądź najgłośniejszyA we wszystko Ci uwierzą ludzie pomniejsiCo słyszeć chcą - mów im z wiarą na twarzyGdy uklękną podmień pomnik - większość...

VIII Zabić umarłych, czyli masło maślane. Ten rozdział nie ma sensu. Vlad wraz z towarzyszami wrócili do dworu. Nad ranem drewniany, wielki dwór w środku wyłożony...

    16/04 dred ;Dnie chce mi sie nic dalej. <3Możesz zobaczyć to, czego inni nie widzą, wystarczy, że uniesiesz wzrok ponad...

No bo się pieprzy. 14-go stycznia miałam w końcu tego PET-a w Warszawie. Zgodnie z przewidywaniami - cytuję: wynik badania PET-CT wskazuje na aktywny metabolicznie...

Marzy mi się umrzeć tylko na chwilę i tylko po to aby zobaczyć jak bardzo Ci zależy. Twoja mina na moim pogrzebie powie mi wszystko. Lecz gdybyś wgl nie...

Wiecie, czego najbardziej w sobie nie lubię? Tego, że tak łatwo przywiązuję się do ludzi. Znam kogoś raptem kilka dni i pach! Kiedy tracę z nim kontakt, nie mogę się...

Yeaa.. jakaa masakraa normalniee;// samee kartkówki sprawdziany itpp. .niee wytzymmjuę normalniee. . bo ilee można.?;d hahaa.;d no nie przesadzajmy noo niee.;d i...

Faceci są do dupy:)))) jestem ostrą feministką ale czemu no czemu czemu czemu czemu kurwa nie mam szczęscia w miłości już myślałąm zajebiście trafiłam na...

No to ... Dzisiaj jest środa.... ;[ Beznadziejne mam lekcje w szkole... chodzę do liceum o profilu humanistycznym ... ;p Może też dlatego zakładam bloga żeby sobie...

Choice, z angielskiego wybór, możliwość. A więc z własnego wyboru podejmuję się tej oceny. Szablon ciemny, grafika dość ciekawa. W zamierzeniu minimalistyczny? Za...

Zachodzę dzisiaj do szkoły z Agatą by zdawać te testy.. Pusto. Na boisku i w szkole nikogo nie ma -.- Poszłyśmy, więc na ławki na boisku. Po 10 min zza szkoły...

Eh do dupy >.< Miałam dziś debilny dzień. Zamiast ostatniej lekcji mieliśmy iść na przywitanie jakiegoś króla Jagiellona. A na miejscu się okazało, że to osoby z...

Dlaczego nie chodzimy już na wspólne spacery po śniadaniu albo obiedzie, dlaczego siedzimy i tylko żremy? Dlaczego? Gdzie się podział klimat świąt, ta prawdziwa...

Interracial Hardcore to wyścig muskularnych czarnuchów po zajebiste białe dupy! Mamy szczęście. Znaleźliśmy białe dziwki które pragną za wszelką cenę wielkiego...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..170 171

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin