.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "death note yaoi", strony 1 - 15 z 3425

Z POWODU BAŁAGANU NA BLOGU SPISY ODCINKÓW POSZCZEGÓLNYCH ANIME ZOSTAŁY UMIESZCZONE NA ODDZIELNYCH STRONACH DOSTEPNE ANIME ONLINE NAPISY PL   DODAŁAM TAKŻE...

デスノート.  Death Note opowiada historię genialnego licealisty imieniem Lighto (Raito) Yagami, który znajduje tajemniczy notes...

Oooo tak.! Już w necie się pojawiają zapowiedzi death note: Change the World. Jutro jeszcze poszukam linków skąd możemy zassać film =] A póki co musicie się...

Death Note (jap. デスノート, Desu nōto; dosł. notes śmierci) – manga autorstwa Tsugumi Ōba, ilustrowana przez Takeshi...

Ranga Shinigami: 13 Płeć: mężczyzna Lubi: Misę Nie lubi: pisania słów Pojawienie się: tom 04, rozdział 27 Statystyki: Inteligencja:: 3/10 Ciekawość:...

część 02...Pomiędzy dwoma częściami, w Japonii nastąpiła 7 tygodniowa przerwa wydawnicza.Akcja drugiej części rozpoczyna się w roku 2009, czyli sześć lat po...

część 01...Light Yagami to młody aczkolwiek utalentowany i błyskotliwy uczeń. Prowadzi spokojne, żeby nie powiedzieć nudne życie klasowego prymusa. Sytuacja odmienia...

Ranga Shinigami: 8 Płeć: mężczyzna Lubi: czekoladę Nie lubi: potworów Pojawienie się: -?- Statystyki: Inteligencja:: 2/10 Ciekawość: 8/10 Aktywność:...

Wzrost: ok 205cm Ranga Shinigami: 4 Płeć: kobieta Lubi: miłość Nie lubi: Lighta Pojawienie się: tom 03, rozdział 25 Statystyki: Inteligencja::...

Pseudonim: Mello [メロ], M Data urodzin: 13.12.1989 Data śmierci: 26.01.2010 Wzrost: 171cm Waga: 52kg Grupa krwi: A Lubi: czekoladę Nie lubi: ludzi...

Pseudonim: L, Ryuuzaki, Hideki Ryuuga, Erald Coil, Danuve Data urodzin: 31.10.1979 Data śmierci: 05.11.2004 Wzrost: 179cm Waga: 50kg Grupa krwi: -?- Lubi:...

Pseudonim: Kira Data urodzin:28.02.1986 Wzrost: 179cm Waga: 54kg Grupa krwi: A Pojawienie się: tom 01, rozdział 01 Statystyki: Wiedza:: 9/10 Umiejętność...

Ohayou ;3 Teraz zajmuje się czytaniem yaoi i powiem że naprawdę fajnie się czyta niektóre opowiastki i utożsamiam się z Shizusiem. To kolejne anime w które tak się...

Witajcie, założyłam bloga, aby podzielić się z kimś moją pasją, która ostatnio bardzo się ujawniła, a mianowicie : anime. Ostatnio coraz bardziej wkręcam się w ich...

nooo tooo dzisiaj wróciłem z Nejiro 3 z torbą pamiątek. Zarwałem nockę, więc z deczka przymulam i przysnęło mi się w autobusie powrotnym XD Nawet spoko było, atrakcje...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..228 229

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin