.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dla zakochanych", strony 1 - 15 z 702

Walentynki bez wątpienia jest to święto przepełnionych miłością. Celebrowanie tego zdarzenia swój początek w naszym kraju mają od początku lat 90-tych XX wieku w dniu...

Miasto Wrocław jest zjawiskowym miejscem, toteż nie bez przyczyny uważany jako miejsce spotkań. Ostrów Tumski jest stałym celem każdej wycieczki. Jest to albowiem...

Dla zakochanychDla zakochanych to samo staranie - co dla umarłych,Desek potrzeba zaledwie też sześć,Ta sama ilość przyćmionego światła.Dla zakochanych te same...

dziś dzień zakochanych(14 luty) to wspaniały dzień do dawania najlepszym osbom prezętów.(i ja sam kupiłem misia) komętuj i wypowiedz sie o nowej notce dzięki...

Z 3 lata temu.To wtedy kiedy uciekłam do Przemka…zrobilismy wycieczke na miasto a to troche km.Z 15?wiec busem jechalismy.Bylo slonecznie wiec ubrałam...

Strach przed czyms mnie paralizuje.Ciemnosc,pajaki…to juz wiecie.A cos wiecej?tak.Milosc.Kocham Ryszarda to tez juz wiecie.Ale ze strachu trzymałam to w...

A działo sie tak:Był wieczór i chwila kiedy miałam grać.Na radiu.Łukasz nigdy nie ominął mojej audycji.Słodziak.Za to ja byłam bezczelna bo często nie słuchałam...

Już od przeszło pięćdziesięciu lat dzięki rozwojowi techniki mamy możliwość wyrażenia swoich myśli, swoich uczuć poprzez nasz ubiór - t-shirty z nadrukiem.Przez...

rzecz jasna Romeo i Julia - Jak się mówi o zakochanych? - pyta człowiek, chcąc wydobyć tytuł dramatu Szekspira. Odpowiedz jednak trochę zawodzi... - Jak się mówi o...

tak jakoś wychodzi, ze od czasu do czasu człowiek podaje uczniom takie wiadomości, do których przywykł. Używa rzadko używanych wyrazów liryka, epika i dramat oraz...

Witam z okazji zbliżających się Walentynek chciałbym opowiedzieć trochę o miłosnych zwyczajach w Japonii.   14 lutego dziewczyny, którym podoba się jakiś...

Zamyśliłem na dziś dzień po pracy, randke z moim słoneczkiem. Stwierdziłem, iż wpierw się pouczymy zaś potem ja dokonam jakąś dobrą kolacyjkę przy świecach oraz...

„ A co bym zrobił gdybyś zaginęła? A szukałbym ciebie. Zaglądałbym w oczy wszystkim dziewczynom. Jedne miałyby twoje oczy, drugie usta, a trzecie włosy. Jedne...

Ślub, wspaniały dzień w życiu zakochanych, jest to nowy początek. tego dnia wszystko musi być perfekcyjne, każdy detal, każda chwila jest więc opracowywana z...

Zamyśliłem na dziś dzień po pracy, randke z moim słoneczkiem. Stwierdziłem, że najprzód się pouczymy natomiast następnie ja zrobię jakąś dobrą kolacyjkę przy świecach...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..46 47

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin