.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dodatki do bloga", strony 1 - 15 z 25554

Dodatki na bloga są super dałam na swojego bloga ,,chat blogowy " kliknijcie na napis,,chat bogowy i gadajcie!"tylko najpierw musicie nakliknąć na napis w roku koło...

Adoptowałam pieska o imieniu Pongo. Gada teraz: document.write(total_flashchat);

Gdzie znajdziesz fajne dodatki na bloga?   Najfajneisze dodatki na bloga znajdziesz na następujących...

Hej! Blog magia-h2o.blog.onet.pl ma dziesiąte miejsce w najpopularniejszych blogach kategorii "Gwiazdy i fani" na Onecie!! To świetnie :)) Przypominam, że na blogu...

Może się znajdą jakieś dodatki na bloga albo nie To tyle papatki!

cześć jak macie bloga ze strony mylog.pl to wejdźcie tam jak chcecie mieć bloga są fajniejsze rzeczy można nawet przez kod wysyłać na nocie avatary ale obrazów nie...

Właśnie..dobre pytanie. Pewnie każdy z was nie raz się nad tym zastanawiał,szczególnie wtedy kiedy doświadczył czegoś przykrego. Każdy człowiek jest inny ale...

Życie jakie jest i jakie potrafi być pewnie każdy z was wie.Jest przewrotne i pełne niespodzianek. Nieraz wstając rano myślimy że dzień zapowiada się super,tak samo...

Im bardziej poznaję ludzi tym mocniej kocham zwierzęta... Zasada numer 1: Nie ufaj nikomu i nigdy!!! Zasada numer 2: Jeśli chesz komuś zaufać zastanów...

Ooooo.. Siemka .. dawno mnie tu nie było.. ale kiedys musiałem tu wpaść ... Wiecie co ? nie wiedziałem ze moj blog jest tak lubiany było was tu aż 10237... to sporo...

Dzisiaj sobie czytalam mojego bloga... od samego poczatku... Od tego jak zalezalo mi na Damianie i jak bylam z Filipem smutno mi sie zrobilo, ze kiedys Damian...

Cześć drodzy blogowicze ... Jak wam dzisiaj dzionek płynie ... Bo mnie całkiem spoko ... ale jedno mnie wkuża ze... za oknem wiosna a ja przed kompem siedzie ...

Fajne dodatki na bloga możesz znalesć na www.bloguj.net szablony i dodatki na bloga, muzyka, generatory, gry online

Cześć!Jak na pewno widać będętutaj dodawała dodatki na wasze bloginp.gify,napisy,instrukcje,nagłówkiitd..Więc mam nadzieję że wamsię spodobają i że będzieciezostawiać...

Dziś mam niezły nastrój i mam chęć na ocenienie kolejnej nieświadomej owieczki, która zgłosiła się do mnie. Już widzę, że sporo będę musiała powytykać, więc TY szykuj...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1703 1704

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin