.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dowcipy", strony 1 - 15 z 339

wesołe zdjęcia i sentencje o mamusiach śmieszne zdjęcia,

Dowcipy pierwszy: Dziadek wstydził się iść do apteki po Viagrę więc poprosił wnuczka. Wnuczek kupił ją za 100 zł. Przyszedł do dziadka, a ten dał mu 1000 zł. -...

Hej!!! Tydzień nie pisałam, bo znowu czasu nie miałam, ale dzisiaj pisze, bo czasu mam trochę więcej. Pisze lecz nie wiem co napisać, wiec wklejam kolejne dowcipy....

Hej!!! Dzisiaj tak na wesoło. . . kilka dowcipów: 1)Na lekcji. - Powiedz, Jasiu, z czego zrobiona jest twoja kurtka? - Z wełny. - Znakomicie. Powiedz więc...

Hej!!! Dziś wpiszę mieszane dowcipy bez żadnych kategorii, ale od następnego razu każda notka z dowcipami będzie dzięlona na kategorie. Wesołych dowcipów...

    Dowcipy o małżeństwie- Kochanie, dzisiaj pójdę do klubu z kolegami na partyjkę kręgli. Do rana będziemy grali, nie masz nic przeciwko temu?-...

    Dowcipy o JasiuPrzychodzi Jasio do domu z zakrwawionym nosem mama się pyta:-Co się stało?-W szkole czarodziej wyjmował mi z nosa pieniądze.-To...

Hey,Hey!!!Jak tam u wam NO bo U MNIE jest wszystko OK OK;);).Jak wiecie dzisiaij będą dowcipy a więc oto i one ;););). Jasiu zapłakany wbiega do domu i mówi do...

Nówki ze sklepu macie dowcipy zapraszam na super kawały : 1.Co widzi lew gdy patrzy na rycerza? -pokarm w puszce 2.Pijak siedzi na ławce w parku podchodzi dwóch...

heja dziś dowcipy!!!!!!!!! Tekst przekreslony Kowalska chwali się sąsiadce: - Doprowadziłam do tego, że mój stary pali tylko po dobrym...

heja dziś dowcipy!!!!!!!!! Tekst przekreslony Kowalska chwali się sąsiadce: - Doprowadziłam do tego, że mój stary pali tylko po dobrym...

Dowcipy nie moje, ale myślę, że nikt nie będzie mnie ciągał po sądach W czasie przechodzenia przez skrzyżowanie kobieta została potrącona przez rowerzystę....

i oto te moje obiecane dowcipy... : Siedzą dwaj przyjaciele na werandzie.Jeden to inwalida,a drugi jest zdrowy.Inwalida sie pyta: -Prayjacielu!Czy ty naprawde...

Bardzo was prosze jesli wchodzicie na mojego bloga to posluchajcie muzyki wtedy bedzie sie wam lepiej czytac a teraz pare dowcipow i zdjec. Dowcipy -...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin