.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "duze", strony 1 - 15 z 372

heheheh łowcy.b juz na nas czekają w piątek :) doczekać sie nie moge. troche mnie ostatnio choroba jakaś podłapała katar mam straszny, ale wydaje mi sie ze to moje...

http://tenajlepsze.pl/uimages/services/tenajlepsze/i18n/pl_PL/201303/1363182819_by_tenajlepsze_500.jpg?1363182820Ten Jarek to takie duze dziecko a ja potrzebuje...

Na badoo.Ma 33 lata i momentami tez slodzi mi ale nie do przesady hehe.Fajny chlopak i widac ze ma duze doswiadczenie zyciowe.No…mieszka sam,po rozwodzie,ma...

Ryszard mi napisal ze z tą kobietą gadal o znalezieniu brata.Przeciez najprosciej byloby pojechac do Warszawy.On ma duze ulatwienie bo jest z rodziny.Pojdzie do stanu...

Tomek mi napisal ze mu zimno i sie telepie z zimna…Zaczynajac od poczatku.Nie chce byc z Tomkiem i on dobrze o tym wie.Nie raz juz mu o tym pisalam ale widac...

Wieczorem siedze sobie samotnie i popisuje z Piotrem.Chce mnie odwiedzic jak ja taka samotna ale to jutro.Byl w sklepie i mi wyslal zdjecie wielkich misiow.On wie ze...

Agacie.Kolezance z Katowic.Ja juz szalu dostajed to moze rozpromieniują mnie konie bo dawno nie jezdzilam.Piotrek obiecal ze ze mna pojedzie a wiec ruszamy.Wiolka ze...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/08/0_0_0_1458248013.jpgPrawda jest taka ze wszyscy maja i beda mieli jakies problemy.Male duze ale problemy.Nie...

Napisal mi ze czuje do mnie mięte i by chcial sie mi wytłumaczyc.Jaki to ma sens?Popatrzy mi sie w oczy centralnie i powie dlaczemu mnie kochal i juz nie...

Zacznijmy od Kuby.Był wieczor.Tata juz dawno poszedł spac.Została Hania i ja.Hanka juz przysypiała wiec skierowała sie do sypialni.Kuby nie było bo wyszedł na dół...

 Dlaczego tak wazna jest dla nas kobieta ktora nas urodziła?czasem na dzwiek jej imienia rodzi sie w nas burza uczuc.Jak wielkie musi miec serce jesli to...

Jeśli oboje do tego dojdziecie ze zgoda, jest ok.. Już dobrze  rokujecie na przyszłosc.  Zabawa w dom...

Bielizna Damska - Potrzebujesz opinii przy dobieraniu okrycia wierzchniego czy może kreacji na wyjątkową okoliczność? Nie wiesz jakie dodatki mogłabyś kupić ażeby...

Twierdzenie, że prowadzenie sklepu z dużą bielizną męską jest całkiem różne, niż zarządzenie butikiem z bielizną damską XXXL, nie wzięło się znikąd. I chociaż Panie...

Każda kobieta powinna mieć w szafie coś seksownego bez względu na rozmiar. To, że nosisz rozmiar 50, 52, czy nawet 60, nie ma żadnego znaczenia, ponieważ ubrana w...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin