.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dzievczyny z fuck you", strony 1 - 15 z 1092

Kto i kiedy podpisał dokument, że każdy ma mieć konkretny z góry ustalony zawód, huh? No kto? Gdybym chciała sprecyzować całą moją przyszłość z góry, miałabym...

Fuck this shit, I need someone. All right? I just need fucking someone who would care. I'm a pathetic ball of fucking misery, for which I hate myself and I'm...

Co ja mam z tym zrobić? hym? Co odpisać? Coś muszę. Nie chciałam tego robić teraz,a może chciałam? fuck. Po co wysłał to do mojej mamy? żeby się podlizac? Jakaś część...

pieprzyć to! olać system... po co marnować nerwy na głupich facetów i fauszywe przyjaźnie -.- tak niby jedna z drugą chce dobrze, szkoda tylko że nie widzą problemów...

Próbuje przypomnieć sobie to uczucie szczęścia i chęci do życia. Nie wychodzi mi. Kurwa. A najgorsze jest to, że ona ma rację. A ja muszę przestać mówić!...

Obrazka nie będzie! Jestem tak wkurwiona, tak wściekła, tak zła. Czuję burzę hormonalną. Za oknem leje i grzmi. Ja grzmię. Nawet na House'a nie idę. Pierdolić...

Zero alkoholu. Zero crowdsurfingu. Redbullowstręt. I... jeden z najwspanialszych szczurzych gigów. Slipknot zmiażdżył bardziej niż napierający zewsząd tłum. Spit It...

Hii!! xd Znów ta sama akcja. Gdy wychodzę z mojego koffanego- mhrokiem podszytego pokoju, wychodzę z tego budynku nazywanego domem, i od progu...

Jak pech, to podwójny. Nie dość, że Kaulitz też znalazł się na tym wyjeździe, to w dodatku ... ma pokój tuż za ścianą! Znów to samo. Vivien zabrała swoje torby i...

Nie wiem co mam napisać, dużo sie działo, ale niewiele chce napisać, bo przez ten weekend nauczyłam sie,że nie wolno swojego prywatnego życia wystawiać na pokaz. Taką...

FUCK YOU TOKIO HOTEL MOTEL FUCK YOU DUPNE FANKI DO DUPY WY WSZYSTKIE GŁUPIE DEBILNE NIENORMALNE POJE**** FANKI TOKIO DEBILÓW IDźCIE SIĘ UTOPIĆ CZY WY MYŚLICI...

Ah... ale sie dzisiaj porobiło ... No więc chodzi mi o to że mam strasznego pecha a najprawdopodobniej dlatego że dzisiaj jest 13 ! Jeju ... Przytrafiły mi sie...

Chodziłam w te i wewte przed drzwiami wyjściowymi. -Cholera! Yuki! Ja chcę z tobą porozmawiać!-krzuciłam w głąb pomieszczenia. Wybiegłamz domu. Nie mogę tak...

Chce byś pomylona tylko pomyleni mają w głowie słoneczko... 19 lat 162 cm wzrostu 65 kg zywej wagi.W sumie powinnam ważyć troche więcej z tymi wszystkimi...

Rok, dwa tygodnie, 15 minut. OCB?. Już wyjaśniam. Rok: naprawde piękny rok kiedy byłam z Andrzejem. Wiedziałam że jest, albo przynajmniej bywa. Małe kłótnie, nigdy...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..72 73

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin