.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dziwne", strony 1 - 15 z 7716

Za nami premiera iPhone'ów 7 i pojawiają się pierwsze problemy. Użytkownicy skarżą się na dziwne dźwięki, które smartfony wydają w trakcie mocnego obciążenia...

Czyli internetowy program do rysowania. Dziwne, bo "taki tam programik" do zabawy. Ciekawe, bo ludzie potrafią z "takim tam programikiem" zrobić niesamowite rzeczy....

ciągle do siebie wracamy a przecież tak mało się znamy stajemy na jednej drodze gdzie cudne struny uwodzeń spojrzenie co dzień jest inne i myśli bywają dziwne jak...

Mam ochotę napisać "nie ogarniam". Bo nie ogarniam tego wszystkiego, co się wokół mnie dzieje. Wyjechałam na studia. Kraków, piękne miasto, zawsze chciałam tu...

    4. marca 2009, dzień wyjątkowy, można powiedzieć, że nawet dziwny, dziwniejszy od tego, jak przyszłam do szkoły, a jednak okazało sie, że tylko...

Musiałam trochę pozmieniać w swoim życiu ale już jest ok. Nie byłam pewna co do uczuć jakie czuje do mojeg nowego chłopaka ale po ostatnim pobycie u...

Około godziny 8 ,  jako pierwsza obudziła się Mandy spoglądając na twarz śpiącego chłopaka. Uśmiechnęła się odgarniając kosmyk z jego twarzy na co odwrócił się...

Często mamy wrażenie jakby obserwowania czy czyjegoś dotyku na ciele...jest to dziwne zwłaszcza, że jesteśmy sami...odczuwamy wtedy lęk lub niepokój, nie wiemy co sie...

..nawet bardzo dziwne..te jego śliczne niebieskie oczy ogólnie to nie spodziewałam się tego.. po nim.. po sobie.. tak po prostu, po koleżeńsku. czyżby już nic...

Mam wolne całe 5 dni rekolejcje jupi!! I tak nie chodze do kościoła więc... Dzisiaj polazłam z dziewczynami do podztawówki hahaha ale brechty były rozdzieliłysmy się...

Od 3 dni śnią mi się dziwne rzeczy. Zaczęło się to wszystko od tego że kłóciłam się z moim byłym o jakieś dziecko. Chyba było moje ale on chciał mi je zabrać.W tym...

Wszystko jest takie dziwne, począwszy od pogody. I nie wiem co robić. Chcę już wyjechać. Chcę się z nimi zobaczyć. Nie chcę już tu być. Oglądać tych...

Dawno się nie odzywałam, ale... jakoś tak wyszło. Ostatnimi czasy dużo myślę o sobie i ogółem... Mam ciężkie dni. Nie chcę o tym mówić. Notka. Rozdział XIII...

Bartek po raz ostatni wstrząsnął moim światem... Myślałam że tę sprawę mam już za sobą no ale widać jak bardzo człowiek może być nieświadomy drzemiących w nim...

dziwne rzeczy dzieją sie ostatnio ze mną... strasznie dużo płacze, stronie od ludzi a jednocześnie chcę z nimi być. czuję, że tracę kontrole nad moim...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..514 515

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

dziwne ‹› Seks z siostra 2010r opowiadania ‹› demetri volturi love ‹› kopdy na pet party ‹› kody do pet part na nk na ‹› avki na nk site models ‹› Len Tao blogi po polsku ‹› tom kaulitz erotyczne ‹› smutne ‹› selena gomez sex ‹› sakura i sasuke w szkole ‹› babcia incest ‹› naruto opowiadania hentai ‹› kasza dziki wschud ‹› chill ‹› nie ufam sobie ‹› fuga bolero marian sowa ‹› clivedisco polo graj ‹› cinema bizarre opowiadania ‹› akatsuki naruto sasuke ‹› szablon na zamowienie ‹› list dla ciebie ‹› Michael jackson sex opowiadania ‹› sex nauczyciel historii ‹› wiersz o rodzicach ‹› wierszyki o drodze ‹› made in china ‹› opowiadania mnatka i syn seks ‹› matka z curka filmy ‹› dom justina bibera Aguilera bez majtek ‹› rozebrana 9 latka sex historia ‹› hermiona i tom opowiadania ‹› zdjecia justina z selenom ‹› syn i mama sex ‹› sex z nauczycielem opowiadania ‹› numer telefonu justina ‹› milosne opisy na NK TALK ‹› mars ‹› kody do tdp4 na kase ‹› justin bieber love ‹› kod texas hold dem ‹› hermiona granger sex ‹› blog smutnego misia ‹› ivo stachowiak ‹› adam lambert gify ‹› Erotyczne fotki dla nieletnich ‹› sex tokio hotel ‹› demi lovato jonas brothers ‹› system bazy od 1 do 10 ‹› miley cyrus party in the USA ‹› fajowe fotki zjustinem biberem ‹› tapety zakochanych ‹› yaoi pain x itachi ‹› opisy na sledzika ‹› kod na kase do pet part

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin