.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dziwne sny", strony 1 - 15 z 9889

Chyba każdy ma dziwne sny prawda?Mam nadzieje...Mi niestety...Sie śnia rzeczy które sie wydarza...Nie sa to dosłowne przekazy ale domyslam sie o co w tym...

Siema ;D (Na sam początek proszę o to, byście komentowali mój blog powyżej, w tym MINI-CZACIE ;D. Będę wdzięczna). Na moje szczęście dopadają mnie dziwne sny. Bez...

Dawno mnie tu nie było. Ale chyba nikt nie zauważył wiec... Sprawa Personal Projektu w końcu się skończyła... Juppi~! To chyba jedyna rzecz która mi się w nim...

Od 3 dni śnią mi się dziwne rzeczy. Zaczęło się to wszystko od tego że kłóciłam się z moim byłym o jakieś dziecko. Chyba było moje ale on chciał mi je zabrać.W tym...

hejka!sorrka że tak długo niepisałam ale nauka,sami wiecie.4 klasa jest najgorsza a ja do niej chodzę.jak widać są zmiany na blogu.zmieniam szablony.jak jeden wybiorę...

Siemka! Miałam dzisiaj jakieś dziwne sny... Najpierw śniło mi się, że byłam nad morzem. Był zachód słońca, a ja spacerowałam sama rozmyślając. Nagle pojawił się...

nie wiem co mam robić... mam dziwne sny...w których... śni mi się chłopak z którym kiedyś byłam... to był taki pierwszy prawdziwy... nie wiem co mam myśleć......

"Jak Jakub z Aniołem, tak ja z tym wspomnieniem mocuje się, lecz nadaremnie, bo ono silniejsze ode mnie i słodkie nieskończenie..." Autor Nieznany Ach......

lecz to trucizna jest nie sen Dziwne sny mnie nawiedzały nocą. Były to sny różnobarwne, niespokojne, pełne wzlotów, podniecające, burzliwe sny, gdzie wśród scen...

Przypomniałam sobie jak bardzo niedobrze jest mieć za dużo wolnego czasu. Dziś chodziłam już po ścianach. A zbyt dużo rzeczy mam niedokończonych, by brać się za inne....

Dziwne sny mnie nawiedzały nocą. Były to sny różnobarwne, niespokojne, pełne wzlotów, podniecające, burzliwe sny, gdzie wśród scen niezwykłych, pełnych przygód,...

Miałam dzisiaj dziwne sny. Były połączeniem jawy i snu.Jedno z drugim się mieszało i sama nie wiem co było prawdą a co nie. Mam nadzieje, że nie zwariowałam....

Ostatnio dowiaduję się samych dziwnych rzeczy, mam dziwne sny z których trudno mi się wybudzić. Udaję, że nie istnieję, bo szkoda nerwów na internetowych znawców...

Trzeci rozdział kiełkuje we mnie powoli rodzi się w bólach i wielkim poczuciu tęsknoty za czymś ulotnym Łzawią mi oczy Kilka razy dziennie puszczam się z...

  Cóż za dziwne sny pojawiły się w mej głowie. Świadomość, że poniedziałek jest dniem wolnym, napawa mnie takim optymizmem ...ah.

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..659 660

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin