.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dzwieki milosci", strony 1 - 15 z 1033

Moze milosc jest najskromniejsza ale tez najpotezniejszą silą na swiecie.Jedynie uciąc sie da inną większą miloscią.Wieksza zawsze wygra.Wiem cos o tym bo ktos z...

Nie tylko nastolatki dają sie poniesc emocjom.Dorosli czasami o tym zapominają.Ale w milosci wiek sie nie liczy.Kiedy ktos przeniknie do twej duszy wystarczy...

ta tesknota minie.karmi mnie.......ten braz dzis wyraznie pamietam.czekam spokojnie tam gdzie zawsze mnie moze znalezc.albo moze chcialabym obojetnosci mojej.potem...

milosc okrotna rzecz serce - to znak milosci noz - to zycie pelne zlosci wbilas mi noz w serce ja milosci juz niechce kiedys obiecywalas wolnosc gdy bede...

Realizacja marzen..Któż by nie chciał miec wszystkiego czego tylko sobie wymarzy.. Ja.. ja chcialabym po prostu znow sie zakochac. Zakochac na zawsze tylko w jednej,...

Piekne sloneczne popoludnie, postanowilam spedzic na basenie ... tlum polnagich cial ... kazdy sie prazy w sloncu, raz po raz zamaczajac cialo w basenie. W tym tez ja...

     Życie bez milosci to tak jak zycie bez duszy...Bo milosc robi z nas ludzi...     Bo ten co nie kocha nie jest...

Ciemny maly pokoj z zaslonietymi dlugimi i powiewajacymi na lekkim letnik wiaterku zaslony. Zdjecia z twarzami ulubionych czlonkow zespolow,i czarno biale fotografie...

Czy mozna wyleczyc sie z Milosci? Moim zdaniem to tylko oszukiwanie siebie... Ale czasami jest po prostu latwiej oszukiwac (nawet siebie) niz spojrzec prawdzie w...

skonczylo sie... dobieglo konca? finito... the end? jak to sie moglo stac? jak to mozliwe... jak mozna bylo spieprzyc tak swietny zwiazek? :(( umarlam... juz nie...

Tylko Pan wie kto moim oblubiencem Bo tylko On mym fundamentem Tylko Pan moze zlaczyc ten krag milosci Moze to bedziesz Ty a moze jednak nie Nic przyspieszyc ani...

Tak tak...tytul tej notki pasuje do mnie w 100%. Od trzech miesiecy nie bylo dnia w ktorym bym nie plakala. Niewazne czy ze wzruszenia, zalamki czy szczescia...po...

Znow troche za mocno pojechalam Tomkowi ale nie zamierzam owijac w bawelne.Ze pomyslalam o nim z samego rana to i pomyslalam ze dam mu rade.No i dalam.Napisalam mu ze...

http://bezlitosne.pl/wp-content/uploads/2015/02/e94b4b57c2fa66035650cbdd3.jpgNapewno zasluguje na faceta ktory bedzie mnie kochac i szanowac.Traktowac jak ksiezniczke...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150525230813uid1.jpgNie bylam dla niego nikim bo w koncu sie ze mna spotykal ale to nie tak jak ja sobie to wszystko...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..68 69

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin