.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "eloo", strony 1 - 15 z 102

Eloo ;;ddd Powracam po długiej przerwie ... ;;dd Idem bo ./.. Łuki ma złamaną reke.. ;;dd Paa :*** Napisze moze pozniej...:DDDD;]] P.S Ależ ja sie...

Eloo Eloo.! ;] Nazywam się Patrycja i od teraz ten blog będzie że tak powiem "funkcjonował" ;D Ten blog jest o US5. Założyłam tutaj FANCLUB US5 ale oczywiście...

eloo właśnie założyłem ten blog bo w moim życiu zaczyna dziać się coś ważnego. Poznałem piękną madrą wyrozumiałą i szczerą dziewczynę o imieniu Dominika. Ale pierwszy...

Eloo, eloo Co tam U Was oczywiście . Wreszcie wiosna !!! Ale jestem cała HAPPY !!! Wreszcie włożyłam kurtkę zimową do szafy !! Nie wiem jak w waszych mistak, ale u...

Eloo wszytkim !! Co tam u Was ?? U mnie nawet Git oprócz tego, że koleżanka mi wybiła palca wczoraj na w-f jak graliśmy w piłkę ręczną.LoL, a co ja wam będe...

Eloo Na tym blogu będe pisać o mnie i co porabiam tak jak by pamiętnik tylko że każdy może go pszeczytać i będe dawać tu swoje foteczki!! Może na początek opowiem...

Siemka! Wczoraj miałam coś napisać , ale jakoś tak wyszło ,że nie napisałam :D Dodam dzisiaj kilka avków. Mam nadzieję ,że się...

Dziś w sql było zajebiście  .!. Wszyscy byli `very happy' bo nie było baby od polisha  .!. No a po sql z Kajką, Elizą i Darią były jaja  U nas jest...

Eloo ;DD Pewnie wszyscy juz słyszeli ze premiera nowej płyty Miley odbędzie sie w czerwcu tego roku ; DDD od niedawna krązy po internecie pierwsza piosenka z krążka o...

Eloo ;*. oglądaliście w środę i czwartek hałsa ? ja oczywiście tak. nadal wielbię go. i cieszę się ze jednak Hugh gra Dr.hausa a nie PATRIC DEMPSEY, który odrzuciła...

Czytałem dzisiaj w Brawo ze ojciec Miley jest niezadowolony z jej nowego związku z aktorem Liamem Hemsworthem, uważa że wszytko dzieje się zbyt szybko i że są jeszcze...

Eloo :D   Ale dzisiaj rano był wypiździel na polku myślałam że w drodze do szkoły zamarznę . Dzięki ślicznie za komentarze . Pozdro dla Kwiatka i wszystkich...

Dziś..? Hmm..? Było nawet fajniee ;P..! Pierwszaa: religia..! Ja: Proszę pani, zapomniałam pracy domowej..! Pani: Który numer ..? Ja: 7..! Pani: Siadaj..! W...

Eloo ;DD I znowu piszę bloga. Stary usunęłam bo mi się znudził ;/ Ale dzisiaj miałam fajny dzień ;] Najpierw rano pojechałam z rudym na żwirownie. Jak przyjechała do...

Eloo . to mój pierwszy blog xd . moja koleżanka zrobiła dziś normalnie 8o ;p www.allena.blog4u.pl tzn . . dokładnie to nie jest mój pierwszy ;p miałam też na...

strony:1 2 3 4 5 6 7

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin