.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fajne teksty", strony 1 - 15 z 6569

Www Gazetka Top Model Nowa 2013 Ploblicz pola wielokatow klasa piata karta pracyno prescription avanza dangerous toArkusz Egzaminu Zawodowego Fryzjer Czerwiec...

Bill na koncercie w Essen: "an dieser stelle finde ich immer so ein bisschen zeit die gastmusiker vorzustellen. neben mir der THOMAAAAS *auf tom zeig*, Der...

Moderator: Gratuliere. Das album ist richtig gut. Bill: Sehr gut. Moderator: Wie lange hat es gedauert bis es fertig war? Bill: Das... äh... äh... bis was fertig...

Raz, dwa, trzy, cztery... Policz do dziesięciu, uspokój się. Będzie przecież OK, prawda? No tak czy nie? Mój (to znaczy już nie mój) facet postanowił "zmienić...

Każdy miał wybrać sobie pokój.Aska chciała z dziewczynami z 5a(one chodziły z Patrycją do 5b).Monika się zgodziła chodziaż kompletnie ich nie znała tyle tylko z...

Słyszałem że jak byłeś mały to Cię dotykali patykami bo nie wiedzieli co to jest ... Policja cały czas trąbi, że znalazła całkowicie spalone ciało z małym...

- Czy ma Pani dziś wolną wieczorem, znaczy czy jest Pani dziś wolna wieczorem? * Mam ;>. - HAHAHAHAHA, a w dzień też?? * Też :D. - Da się Pani zaprosić na...

Hajka! Matko jaki dzisiaj nudny dzień, sklepy pozamykane:/ Nie ma gdzi łazić, znajomi też gdzieś powyłazili.. A ja sama siedze w domu i się nudze, mam nadzieje, że...

Czas na Inną PIERWSZE WRAZENIE: to mi się podoba:) moje ulubione kolory:) 10pkt SZABLON; Fajne foty... fajne teksty... nie widze żadnego minusa w tym...

Hey!Pewnie dużo osób z Was marzy o sławie, założeniu zespołu itp... Ja wpadłam na pomysł, żeby poprostu te marzenia zrealizować! Jeśli nie spróbujemy to nie dowiemy...

Siema wszystkim własnie rozpoczynam kolejnego jush bloga... będę tu spisywac zarysy mojego życia i fajne teksty według mnie:)). Więc !! to tak na początek......

...dziwne myśli kłębią się gdzieś we mnie...już sama nie wiem, czy ich impulsy wysyłane są przez serce czy umysł...heh...bez znaczenia :) Myslovitz ma fajne...

No dobra. Brak weny. Brak pomysłu na post. Ale z nudów coś napiszę. Dzisiejszy dzień: {Szkoła} 1.Matematyka. Raczej ciężko się wypowiadać o...

Babcie autobusowe: 1) Łowczynie krzeseł - gdy autobus się zatrzyma i otworzy drzwi, Ty nawet nie zdążysz sobie tego uświadomić, a ona już siedzi. 2)...

DZisiaj byłam w kościółku na Rolatach. Ksadz takie fajne teksty szczelał jak ... . W budzie biegałyśmy. Zmęczyłam sie troszke=]=]. Jak byłam z Kucusiem (Po)i z Polcią...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..437 438

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin