.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fajnie", strony 1 - 15 z 10045

Sezon halowy 2016/17 już za nami. Szybkie i krótkie podsumowanie, bo sezon letni już wystartował. Dziwny to był sezon dla ekip z rodziny Pomorzan. Niby było...

kolejny przypadek oklejonego na imprezie przez kumpli

Dawno mnie tu nie bylo,wydawalo mi się ,że nikt nie czyta tych wypocin. Popatzryłam na licznik i zwdziwko "o aż tyle osób mnie czytało". Dziękuje wam bardzo to...

No i poraz zacząc. Jakoś trzeba. Pamiętnik mój kolejny... O którym nikt z ludzi, których znam nie ma prawa wiedziec. Żeby nie przedłużac. Mam pewną sytuację. O zdanie...

..czy tylko ja jestem taka jakaś inna i chciałabym czasem usłyszeć coś miłego ,coś takiego takiego oh ah [?] Taaak. Użalanie lamentowanie itp zawsze mi najlepiej...

no to w moim zyciu sie ostatnio duzo zemniło:D i jest teraz bardzo fajnie hehe nie bede chyba pisac co sie zmieinil no bo po co kogo to obchodzi .... Albo co tam...

             ale dzisiaj  jest fajnie bo deszcz pada i może dostane głupawki :p narka bo muszę lecieć

Ponownie was witam dzisiaj ... Pare godzin temu pisałam że sie pokłuciłam z moją friend ... Hmmmm ale to już przeszłość ! Jestem taka szczęśliwa że sie wkońciu...

Miałam troche zły humor na początku dnia, dlatego na poprawę nie mogło się obejśc bez solarium :) Aleee... Najlepszym lekarstwem był mój wspaniały, ukochany, jedyny...

Zaczyna sie wszystko układać. Poza drobnymi spięciami w szkole, jest ok. No, ocenki są dosyć słabe, ale i tak dobrze jest... Madzia prosiła mnie o płyty z...

Zawsze chciałam mieć brata... starszego brata.. Kogoś z kim mogłabym pogadać.. kłócić się.. rzucać w niego poduszką.. i znów się godzić.. kogoś kto by był.. Kogoś...

Fajnie bo bd na disney channel powtorki w nastepujace dni: Premiera: Piątek, 5 pażdziernik, godz.19.00Powtorki: sobota.6 pażdziernik, godz. 10.30niedziela,7...

Hej;( Byłam wczoraj na urodzinkach:) Było nawet, fajnie tylko czasem kuzynka mnie tak wkurzyła ze szkoda gadać:D Jutro mam pisać sprawdzian z przyrody z 2...

Tak więc...wcziorajszy dzionek... :P Razem z Olą :* pojechałyśym na Żoliborz bo umówiłyśmy się z pewną Aśką...Niestety po drodze troszke błądziłyśmy, żeby dojść na...

Hejo:* Dzisiaj zimno ale dzień fajny... Dzisiaj pomagałam rodzicom a później pojechała się przejechać z przyjaciółką:D Mój kot jest chyba chory... Tak wygląda...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..669 670

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

fajnie ‹› kod na safiry w pet party ‹› wierszyki o wesołych wakacjach ‹› agnieszka drewnicka waga ‹› jamie campbell ‹› KOCHAM CIE JUSTINIE ‹› Just in Time Escape ‹› sabina kocham rudego ‹› tesciowa i sex ‹› krutki wiersz urodzinowy ‹› Pet Party kody do gry ‹› kod do gry petparty ‹› kody do gry pet party po polsku ‹› wszystkiego ‹› opowiadania yaoi g-dragon ‹› kody do gry klinika ‹› kody do gry pet partyna nk ‹› opowiadania o bakugan ‹› kubek ‹› w moim ogrodzie u bram ‹› naruto konan milosc ‹› miley cyrus private photos ‹› kod na szafiry do gry pet party ‹› gry z seleny gomes ‹› kody do gry ostateczna rozkrywka na nk ‹› moja ciagla walka ‹› hermiona draco seks ‹› anime ‹› kody do gry szpital na nk ‹› gry z seleny gomez ‹› kody na szafiry pet party ‹› kody do gry pet party na nkl ‹› kody do gry awataria ‹› gry strling knight ‹› kody do gry ostateczna rozgrywka na nk ‹› kody na gry na nk ‹› green day opowiadanie ‹› Lohan cipka naga ‹› disney channel ‹› green day opowiad ‹› opis do albumu na nk ‹› kody do pety party ‹› kody na litere p do gry Pet party na nk ‹› szablony green day ‹› seks corki z ojcem ‹› loging do gry pet party ‹› cody do gry pet party na nk ‹› corbin blue ‹› my world my life ‹› kody na szfiry na nk na pet party ‹› Opowiadania Erotyczne sex matki i crki ‹› numer komurkowy Billa Kaulitz ‹› opisy na gg dla przyjaciela ktorego sie kocha ‹› malutki zaczarowany swiat ‹› avatary

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin