.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "final fantasy", strony 1 - 15 z 3243

gra typu hidden- szukamy numerków słuchając ślicznej piosenki - zapraszam do poszukiwań GRAJ Final Fantasy - Find the Numbers

Ave wam! Zbliża się koniec informacji o Final Fantasy. Tak, nie mylicie się. Postanowiłam, ze najpierw skończę pisać o Finalu, a później zabiorę sie za coś...

Final Fantasy X to pierwsza gra serii, która została wydana na konsolę PS2. Od razu stała się obowiązkowym tytułem dla wszystkich posiadaczy tej konsoli. Nic...

Już w czwartek 13 września w Japonii wyjdzie, wyczekiwana przez wielu fanów kolejna gra z kompilacji FFVII!! Akcja Crisis Core: Final Fantasy VII dziać ma się 7 lat...

Ostatnio dość głośno zrobiło się w niekończącym się temacie remake'u siódmej części Finalnej Fantazji. Niedawno na zorganizowanej przez Square Enix wystawie...

Cześć. Długo nie dawałam noty, bo złapał mnie leń xP. Jak widać znowu jest new szablon, ale teraz teraz tak! To jest mój pierwszy własnoręcznie zrobiony szablon, i...

Sorka, ze tak długo nie dodawałam notki, ale mi sie nie chciało...Teraz bd pisała przynajmniej 1 na tydzień :D (chyba)... No, wiec jak widać mam nowy szablon i to...

Siee. Sorka, ze w ogóle notki nie dodawałam, ale jakos nie miałam ochoty.xP. No cóż w końcu są wakacje i robię sobie wolne xD. A teraz do tej tak zwanej sondy...

Siee Na blogu nic nowego..Tylko pare osób w ulubionych.;P Zapraszam na mój Funtest O M&A oraz grze FF^^ Oto on FUNTEST Od razu mówię, ze jest trudny. W konkursie...

Ohayo^^ Sorka, ze tak zaniedbuje blog, ale jakos mi się nie chce pisać new notek.:P Ale proszę oto nowa notka^_^ FINAL FANTASY X-2 Final Fantasy X-2 to...

Ohayo^_^ Final Fantasy dalszy ciąg, czyli już X (10) cześć Hi Hi ^_^ Druga z kolei moja ulubiona część Finala ^^ Fnal Fantasy X to pierwsza gra serii, która...

Ohayo^_^ Dzisiaj tj. 27maja napiszę o następnej części FF czyli już IX(9) Jest to trzecia gra spod znaku FF, która ukazała się na konsolę PlayStation i (ku...

Ohayo ^^ Wiem juz dawno temu nie pisałam notki, ale nie miałam czasu i mi sie nie chciało.xD Jak widać zmieniłam sobie szablon..Mam nadzieję, że sie podoba ^^....

Ohayo ^_^ Jak juz mówiłam Tifce dzisiaj napisze o "Dlaczego Final Fantasy" Chodzi tu dokładnie skad sie wzięła ta nazwa..^_^.. Więc Final Fantasy tzn. Ostatnia...

Ohayo ^_^ Zmieniłam sobie avatar.. Prawda, że jest ładny..?? Dzisiaj notka będzie miała jakis sensowny temat. Będę pisała o mojej ulubionej serii gier jRPG tzn....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..216 217

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin