.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fotki sasuke i sakury", strony 1 - 15 z 5530

Tutaj dodaje trochę fotek różnych postaci z Naruto :)Na początek trochę Gaary.Fotki SasukeFoty SakuryNo to by było na tyle Nara :) dodajcie komentarzyk :D

Fotki lubianego przez wszystkie dziewczynySasuke!Na dziś chyba wystarczy.No to do następnej notki!

Sakura obudziła się. Zauważyła że Sasuke nie ma obok niej. Nie wiedziała gdzie poszedł. Spojrzała przez okno i zauważyła jakiegoś chłopaka. - Kim jesteś - zapytała...

Odcinek 1 – Sasuke... Naruto... ZABIJĘ WAS ZA TO! Był słoneczny poranek, ja zwykle przesiadywałam pół dnia z Sakurą w gorących źródłach. - Ochh.. –...

Pędzili przed siebie wciąż trzymając się za ręce. Cieszyło to Sakurę, ale postanowiła mimo wszystko nie robić sobie z tego powodu dodatkowych nadziei. Na przeciw...

Tak, tak, powracam. I tym razem to jest nowe opowiadanie. XDD Wiecie.. Nie chciało mi się zakładać nowego bloga, itd., bo zbyt leniwa jestem i czasu nie mam. xD A...

Witam wszystkich na moim blogu. Opowiadanie będzie o przygodach Sasuke i Sakury i ich towarzyszy ... Zdrady Przyjaźnie Miłość to wszystko mam nadzieje że poruszy was...

Heh. Mam na sobie wczorajszy makijaż. Moje lenistwo mnie momentami powala. Ostatnio zaczynam się dowiadywać rzeczy, których nie pamiętam. I stwierdzam, że kiedy...

No to zaczynam znowu od ogłoszenia duszpasterskiego, ale... mam prośbę. Gdy tylko w trakcie opowiadania ujrzycie takie wielkie wyśrodkowane 'KLIK' kliknijcie w nie i...

Haruno poleciały łzy z oczu.Cierpiała.Naruto jak i Juugo podbiegli do niej.Natomiast Karin się cieszyła.Sasuke nie wiedząc o co chodzi oderwał się od czterookiej i...

Tekst pogrubionyTekst pogrubiony Cześć albo raczej w stylu naruto Siema!! na tej stronie znajdziecie dużo informacji na temat Naruto Sasuke i Sakury z owego filmu...

... wypadałoby przedstawić postacie, prawda ^^ ? A więc: Hinari Uzumaki - bardzo energiczny chłopak o granatowych włosach i białych oczach. Posiada Byakugan. Jest...

Egzamin na Chunnina Egzamin na Chunnina odbywa się co pół roku. Udział w nim biorą 3 osobowe grupy, zgromadzone z różnych wiosek, które muszą potwierdzić swoje...

Nastepnego dnia rano obudzilam sie w swoim nowym pokoju. Na szafce zauwazylam opaske Wioski Ukrytego Liscia. Shinjina ( szeptem do siebie ) : No tak, w...

Opis Kakashiego HatakeHatake Kakashi jest nauczycielem Naruto, Sakury i Sasuke. Jest znany jako 'Kopiujący Ninja'. Krążą pogłoski, że zapamiętał ponad 1000 jutsu ...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..368 369

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin