.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "gaara eri", strony 1 - 15 z 699

 Doszli do niewielkiego piaskowego domku.Maja spojrzała na Kankuro, który stał wpatrując się w drzwi.Stali tak przez dłuższą chwile chłopak nawet nie drgnął...

Kolejne 2 notki na mana24-narukurenai.blog4u.plW mojej chorej głowie uroił się pomysł na ino x gaara. Blog znajduje sie pod adresem mana24-inogaara.blog4u.pl ale na...

Ledwo żywa wstawiłam wodę na herbatę i szybko zaczęłam sobie przygotowywać kolację. Eri już spała a Gaary nadal nie było, westchnęłam cicho i szybko złapałam za...

Weszłam do gabinetu Gaary z małą na rękach, wózek zostawiłam na dole nie chcąc się z nim męczyć po schodach. Podeszłam do czerwonowłosego i ucałowałam go lekko w...

Delikatnie odłożyłam małą do łóżeczka i pocałowałam ją w czoło. Przeczesałam dłonią jej czerwone włosy i uśmiechnęłam się zadowolona. Moja mała wiewiórka. -...

Zwinęłam się w kłębek i przygryzłam mocno wargę. Boże, to tak bolało! Ręką dotknęłam podbrzusza. Musiałam przyznać, takiego bólu chyba jeszcze nigdy nie czułam....

Powiem wam, że dzisiaj suprajs! xD A konkretniej znajdziecie niespodziankę w ostatniej części notki. ^^ Dedykacja dla wszystkich czytelników i każdego z osobna....

Pakaże wam  Gaare I Naruto Jako hokage i kazekage. Hej mam na imie Gaara. Mam 30 Lat. Hej mam na imie Naruto Uzumaki. Mam 30 lat .  

Wybaczcie, ze o tej notce nie informuje ale, no cóż mam bardzo mało czasu. Zaraz wyjeżdżam i do wtorku mnie nie będzie. A potem nie będzie mnie już prawie przez cały...

Ekhem! Jak widać: jest nowy szablon. Mam nadzieję, ze się wam podoba. Zawsze można wrócić do starego, piszcie co o nim sądzicie. Notka dedykowana mojej kochanej...

Poczułam ciepło, lekko przestraszona (bo bałam się zobaczyć pod sobą kałużę czarnej krwi) otworzyłam oczy. Nie leżałam w swojej krwi tylko w jeziorze w ciepłej wodzie...

Leżałam w łóżku i rozpamiętywałam nasze pożegnanie. No i znów nasuwało mi się pytanie: Co ja robię?! Co ja najlepszego zrobiłam? - Skuro? Nie idziesz ze mną...

Alez fajnie ze jutro juz czwartek jakos szybko leci ten czas ale to bardzo dobrze ja che WAKACJE I miec juz z glowy ten egzamin w kwietniu o jej ja nie wiem jak ja...

Jak ostatnio mówiłam za nie długo zmienie szablon.:)Ale jeszcze nie wiem na jaki.:)Ostatnio też wkółko mam na kogoś wielkiego fioła.:)Raz na Uruha potem na Hyde...

Tak krótko mnie nie było:)A już zdaje mi się jakby to były lata:)Ale nie:)To było tylko pare dni:)Dokładnie chyba nie było mnie jeden dzień:)Jak sie nie mylę:)Ale...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..46 47

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin