.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "gabi", strony 1 - 15 z 333

Gabi powrocila do pracy.No ja tam sie z tego ciesze.Zeby nie bylo Gabi to telefonistka.Nie pracuje tak jak...ja.Ciesze sie bo teraz co raz malo lasek jest a chce...

De kapitein Atletico Madrid zei dat er was brazilie shirt wk 2018 "gedestabiliseerd door andere teams spelers" tijdens het seizoen en "vooral" het personeel is "met...

gorączka rośnie. Od wczoraj Gabusia jest chora. Najpierw miała biegunkę no to ja na to smecta i lacidofit. przeszło. Noc. "Mama daj mi wody" przynoszę dziecku...

Tak Boczuś i Gabi... Dwie wariatki.. są super ostatnio sie na nie wkórzyłam..bo knuły z Martuśią i innymi coś na moje urodzinki, no ale kupiły mi taki fajny prezent,...

U Gabi.Ta co w pracy jest telefonistka.Ma rozne fobie jak każdy.Ale…jest po części taka biedna.Po części bo czasem mi się wydaje ze to jej wina po prostu.My...

No trochę tak głupio prawda?traktuje mnie jak zarazek i tak trochę bym się hmm zle czuła?zresztą…ogolnie i tak bym się dziwnie czuła.Swięta są rodzinne a ja po...

Tylko wspomnienia.Zle i te dobre.Ok…czasem było milo ale się nie ladnie skonczylo.Telefonu nie mam,ubran bo wyrąbalam.I super.Tel oddalam bo i tak nie był mi...

Piotrek tak tego nie odbiera ale ja co innego.Troche ma do mnie km bo gdzies z 70km.I on tak do mnie jedzie za darmo.Niby fajnie ale ja zaczynam się głupio z tego...

Wpisania domu rynkowego do spisu zabytków odmówił konserwator, i ministerstwo zignorowało odwołania. Społecznicy opieka niemcy przechodzą do trybunału. Solpol, od w...

Wpisania domu towarowego do indeksu zabytków odmówił konserwator, oraz ministerstwo zignorowało odwołania. Społecznicy opieka niemcy kroczą do stosunku. Solpol, od w...

Wpisania domu handlowego do spisu zabytków odmówił konserwator, a ministerstwo zignorowało odwołania. Społecznicy opieka niemcy dążą do wyroku. Solpol, od w 1993...

High school sparks controversy after asking girl to wear coat over dress at dance A Utah high school student was told her dress must be covered up because it was...

O mnie   Mam na imie Gabi ! Najbardziej podobająm mi się konie fryzyjskie    Bardzo lubie pomagać więc możecie mnie pytać o co chcecie nawet ktoś...

Na szczescie juz w porzadku, balam sie pojsc do szkoly glownie dlatego,ze na koncu roku mialam lekkie problemy z kolezankami. (Sorry za tak dziwne pisanie ale pisze...

 Dziś jestem tutaj. Dziś dopiero rozpoczynam swą wędrówkę, dziś planuję skrupulatnie, na kolejne dni harówkę. I oto w oddali widzę światło, punkcik do którego...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin