.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "gdybym", strony 1 - 15 z 5001

Dziś w tym jakze monotomnym i niezwykle codziennym dniu , żałowałam że nie mam nawet cząstki tego co zwą "odwagą".. Dyskoteka....Nic szczególnego się nie...

[Z radości także umieszcza się wiersze]   „Gdybym była tylko sobą…”Gdybym była tylko sobąNie miała w sobie gorliwości świataSystematyczności...

Gdybym umiala powiedziec jak bardzo Cie kocham... moze wtedy nie odszedlbys... Moze wtedy zatrzymalabym choc na chwile... Gdybym tylko umiala wyslowic co czuje...

(Myslovitz - Peggy Sue nie wyszła za mąż) Minęły dwa tygodnie . Tylko tyle. Aż tyle. Dni upływały mi głównie na gotowaniu, pływaniu i czytaniu książek z...

Musiałem nieświadomie wypowiedzieć to pytanie na głos, bo otrzymałem na nie odpowiedź. - Dlaczego? Bo chcę. - przybliżył twarz do mojej i szepnął zmysłowo -...

PRZECZYTAŁAM kiedyś taki tekst ( autor na dole ) i bardzo mi się spodobał, podpisuje się pod nim dwoma rękami, a WY? Pomimo wszystkich problemów, które nas spotykają...

Data 27.06.2008, Piątek, godz:05:32 * * * Moje oczy wciąż patrzą w niebo... Gdybym umiała nimi powiedzieć to, czego... Powiedziałabym...

Gdybym była księżniczką,chciałabym mieć taką koronę... Ale nią nie jestem...Kupicie mi taką...?

Nie był bym Emo gdybym się nie ciął…Jest to jasne tak jak to ze, gdy otworzysz Drzwi i okno to zrobi się...

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów a miłości bym nie miał, stałbym się jak miedź brzęcząca albo cymbał brzmiący. Gdybym też miał dar prorokowania...

1. GB owocem, byłabym Truskawką xD 2. GB kolorem, byłabym Czarnym :) 3. GB zwierzęciem, byłabym "Kotkiem" hehe ;* 4. GB urządzeniem domowym, byłabym Laptopem...

Gdybym mogła... postawiłabym ten cały świat na nogi. Gdybym mogła... ustanowiłabym wszystkich szczęśliwymi. Gdybym mogła... zrobiłabym wszystko, żeby było...

Gdybym była gwiazdką jasną Zaciemniłabym smutków cienie. Dając Ci na wieczną własność Wszystkie blaski i promienie.

Gdybym umarłą...zapłakałbys za mna?? uronił kilka łez? Przyniósł bukirt na grób? porzegnałbys sie? pocałował na porzegnanie? pamietałbys o mnie? zapomniałbys o...

Gdybym tak tylko mogła Splątać się w twych ramionach, A Twoje ciepłe usta poczuć na moich... Czuć jak twe dłonie Delikatnie pieszczą moje ciało Rozpalając...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..333 334

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin