.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "gdzie moge napisaci do dzastina bibera", strony 1 - 15 z 7984

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/01/0_0_0_1332941968.jpgTak na dobrą sprawe.Moglabym przynajmniej raz w miesiacu wyruszac do Ryszarda.Pieniadze...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150304233512uid1.jpgKazdy by mogl powiedziec kocham.Podobno to tylko slowa.A umialbys udowodnic?hmm poki co to mi to udowania jedna...

Czy Moge Powiekszyc Pamiec Telefonu HtcBrave Tribe для андроидHier und da klasa 1 test 3Odp Z Geografii...

<br>Dziekuje Wam za mile komentarze:)Macie racje co do Idy zazdrosci nam i tyle:)Dla mnie nie wazne jest ile trwa moj zwiazek najwazniejsze jest to ze sie...

OTOZ ZASTANAWIAM SIE JAK MOGE POMOC POCZATKUJACYM DOSWIADCZYC DOSC CIEKAWEGO ZJAWISKA JAKIM JEST OOBE. WIEC NA POCZATKU POLECAM MEDYTACJE I STYMULOWANIE CZAKR - TO...

mogłeś być gwiazdą na niebie mogłeś być deszczem na pustyni mogłeś być prezentem na urodziny mogłeś...

Heej. Na początek baardzo przepraszam, że tak długo nie pisałam. ;DZastanowił mnie komentarz jakiejś dziewczyny, w którym pisała, że za dużo u mnie happy endów. No i...

japoński escapik typu point and click - musicie odszukać potrzebne Wam przedmioty , rozwiązać zagadki i wydostać się ze szkoły klikać dolne krzaczki - następnie...

Nadszedł wieczór.Dokładnie o 18.00 Troy poszedł do Miriam.A o 18.10 zjawili sie agenci(jak nazwał ich Chad)Tay-0004 i Chad-8009.Do Miriam całkiem przypadkiem Gab...

Przykro mi ale przez jakiś czasnie będę mogła pisać, ponieważmam rękę w bandrzu bo miałampewien zabieg........ale dalszych szczegółów wamniestety nie moge...

Ale mi się nie chce pisać tych flaków! Notka powstała przy pomocy Kivi, bez której nawet tego kawałka humoru na początku by nie było. Oczywiście, bo ja nie jestem ani...

Hejka!! Jest to moje pierwsza notka, więc zacznę od przedstawienia się xD Jestem Karolina ♀ mam 11 lat, mieszkam na świecie xP, a tak konkretniej to w polsce...

Żyła sobie na tym świecie mała dziewczynka, była zawsze pogodna, uśmiechnięta, nie kłóciła się z rodzicami, żyła wręcz z nimi w zgodzie o wszystkim im mówiła,do...

Hey kochani :* Chwilke nie pisałam, ale jakoś ostatnio czasu nie miałam. Thx;* za tyle komci w ostatniej noci. Już nie długo trzeba iść do budy, ale ja nie chce :(...

Jak mogłeś... jak mogłeś zranić to czego nie było... to co było przeszłością... jedną małą iskierką radości... mojej nadziei... nieprawdziwej miłości... twe...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..532 533

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin