.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "geje", strony 1 - 15 z 88

Dla mnie nastoletnie matki są jak UFO - wszyscy o nich mówią, ale nikt nie widział. Może dlatego, że żyję na takim zadupiu, że nawet o pedofila trudno?...

Był tu cały wywód o gejach i lesbijkach ale mi szlag trafił internet a wiec ograniczę się tylko do tego: http://www.tcz.info/index.php?id=452&s=a Jak równość...

Według magazynu Star, Britney Spears spędziła niedzielną noc na imprezowaniu w klubie dla gejów - Piranha. Rzecznik klubu John Bacon powiedział magazynowi:...

http://woleto.pl/demoty_copy/4065958.jpgHomosexualizm to nie choroba.Tego sie nie leczy.Jak?to kosciol tak tylko uwaza.A dlaczego?dla kasy.Wiadomo ze homo nie moga...

Sprzet ktory potrafi nie jedną kobiete ucieszyc.A faceta nie?hmm…Czemu faceci tak lubią patrzeć jak ich kutas znika w cipeczce?Rucha ją i jak kobieta wydaje...

lubKonserwatywne, górnicze miasteczko, z którego ucieka, kto może. Kiedyś spokojne, dziś targane strajkami. Kiedy poczucie wrogości wobec wszystkiego, co obce osiąga...

Technikum Nowa Era Matematyka Spr Jezyk Matematyki ChomikujInstalka Gta San Andreas DownloadLiteratura I Kultura Pozytywizmu Sprawdzian Wiadomoscibakugan new...

Obiecałam poprawę więc jestem. Mam dziś wolne, pranie zrobione, na obiad brak pomysłów i tak sobie siedzę... Powiem Wam, że smuci mnie pewna sprawa dotycząca...

Witam po dwóch tygodniach czy nawet trzech!! T^TTak dawno nic nie dodałam. Mam tyle zamieszania w życiu. Cały czas coś muszę robić, albo ktoś coś ode mnie chce -.-" W...

Nie jeden malarz kraków zamieszkujący śnił sobie o tym że zostanie kiedyś sławny. Choć wielu z nich nie wychodzi nawet z swojej piwnicy niczym geje siedzący całe...

Nie jeden malarz kraków zamieszkujący fantazjował sobie o tym że zostanie kiedyś sławny. Choć wielu z nich nie opuszcza nawet z swojej piwnicy niczym geje siedzący...

Dzień dobry, witam, hejcia-srejcia w ten piękny majowy dzień. Wielkimi krokami zbliża się największy konwent tatuażu w Polsce. Wybieram się. Co prawda buli się te 50...

  Ludzie z wielką wyobraźnią, mają zajebiście dobry seks.A czym jest prawdziwa męskość, jeśli nie wymieszanymi w odpowiednich proporcjach klasą i...

Na początku dziękuję za tyle komentarzy. Nie sądziłam, że doznam tyle miłych wrażeń na tym blogu ;). Widzę, że jednak LGBTQAIF* może liczyć na trochę tolerancji w tym...

      Dzisiaj jest dwadzieścia stopni. Idę o 15 na urodziny do Kory : * boli mnie brzuch ; xxx w środę jadę do Wrocławia, w piątek do Leszna <3...

strony:1 2 3 4 5 6

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin