.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "hil", strony 1 - 15 z 241

Jej pełne nazwisko: Hilary Ann Duff Imie: Hilary Nazwisko: Duff Pseudo: Hil Znak zodiaku: Waga Data urodzenie: 28 Września 1987 Miejscowość urodzenia: Houston,...

Każdy wie, że Hil jako piosenkarka ma swoje występy. A to zdjęcie jednego z nich:

O HiLArY:  IMIĘ: Hilary  DRUGIE IMIĘ: Ann  NAZWISKO: Duff  PRZEZWISKO: Hil  WIEK: 20 lat  DATA URODZENIA:...

Siemka!!! Jak tam wam mineły święta(wigilia).U mnie było fajnie.Odwiedziłam babcie a potem w domu prezenty xD ,no i jeszcze oglądaliśmy "dlaczego nie" .Dostałam...

Imię i nazwisko: Hilary Erhard Duff Pseudonim: Hil Data urodzenia: 28 września 1987 Pochodzenie: Stany Zjednoczone(Houston) Gatunek: pop, pop rock, elektroniczna,...

Siemka! Niedawno pisałam, lecz nazbierało się dużooo zdjęć. Między innymi z nowego filmu 'Greta'. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Komentujcie, bo coś cieńko z tymi...

Hilary Duff wini media za to, że zrobiły z niej chudzielca. Aktorka i piosenkarka, twierdzi, że straciła na wadze po tym, gdy napisano, że jest gruba: 'Schudłam....

SiemQa! Dziś NowE Super Focie.     tuzWystępu,,     No a Teraz Bluzka zHilary::     i komurki z Hil:    

Teraz Pare avatarów hil No Dobrze Teraz fotki Hilary To koniec Pa!

Imie i Nazwisko:Hilary Duff Przezwiska:Juicy,Hil Wiek:19lat Data ur.:28 września 1987 Miejsce urodzenia:Hauston,Texas/USA Aktualnie przebywa w:Los Angeles Kolor...

Witam wszystkich przeniosłam mojego bloga www.hot-fan.blog4u.pl na tą stronke o podobnym adresie ponieważ blog się popsuł Imię i Nazwisko: Hilary...

Siemka! Jak widzicie zmieniłam szablonik, ponieważ poprzedni wielu osobom się nie podobał tak jak np. mi. Ten jest z Hilary Duff i myślę, że wam się podoba. Na...

Hmmm... Hilary jest bardzo ladna, z drugiej stronki avril tez. Osobiscie wole hill bo mam jej 102 plakaty i znam ja na pamiec. Z wlasnej wiedzy wiem ze Hil i...

Siemka!!Sorki że dawno nie pisałam ale nie miałam czasu a to lekcje a to kks(kaliski klub sportowy)bo chodze na piłke nożną mówie wam zapiszcie sie bo naprawde...

Teraz zdjecia chlopakow Hil. Chad Michael Murray Aaron Carter Joel Madden Jordan Masterson Frankie Muniz nie wiem czy to naprawde byli jej...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin