.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "huj", strony 1 - 15 z 299

Piotrek ciagle mnie wypytuje o poprawe humoru ale nadaremno.On nie wie co czuje.To tak jakby kto mi kamieniem w ryj walną.Odmowil mi sexu,spotkania,rozmowy i...

Dzis 20.01.2018 plakalam i to wlasnie przez Jarka ale juz dosc.Nie zamierzam plakac przez facia.Tym bardziej przez takiego ktory ma mnie w dupie.Rano napisal smsa a...

Wyobrazalam sobie go troszke inaczej.Z dala od rodziny wiec chcialam jakos tego sylwestra miec innego a tu...poprostu do dupy.Jest okazja przywitac nowy rok inaczej...

http://img.kawusia.pl/images/8/5/8501e0adecbfab4a7acc17736957e5d9.jpgJedynie zgodze sie ze kazda kobieta pragnie by miec w zyciu taki…cudowny,poczuc sie...

Dlatego baaardzo nie lubie tych pieprzonych psow.Piotrek usprawiedliwial ze nie kazdy taki jest…mozliwe ale juz niedlugo.Dla mnie to sa smiecie i juz.Grubo sie...

Troche przeginam z tymi taxi.By oszczedzac pojezdze sobie tramwajami.Tą taxi zamowilam bo mi sie nie chcialo isc,czulam sie zle.Facet stary wiec sie nie dziwie ze...

Ja nie mam z tym problemu.Chodzi tu o rente.W pazdzierniku mi sie konczy.I co z tego?duzo osob mi gada bym sie o nia jednak starala jak mam szanse.A nikt nie pomysli...

http://www.bez-cenzury24.pl/upload/images/medium/2014/10/jesli_myslisz__2014-10-25_08-12-17.jpgTeraz po co mi facet?przyjaciele nowi?po co…Jak nawet po paru...

http://woleto.pl/demoty/_50220199ee6c3.jpgMoj tata hmm nie wiem czy nalezy do alkoholikow.Wiem ze sie ztacza ale by odrazu alkoholik nie wiem.Mimo tego ze nie wiem...

Ps.Co do tekstu to chyba wczesniej o nim nie pisalam.Kiedys na zbiorniku poznalam takiego Marcina.Byl fajny ale za bardzo pewny siebie potem sie stawal.Byl pewny ...

Jestem tepa bardziej niz nie wiem… moj blog caly poszedl sie walic po calosci…masakra poprostu.Pare lat poszlo jak sruuuu Ale jestem wkurzona ...

I co z tego, kurwa mać że se jebłem kolejną...

Biednemu to tak zawsze jak nie wiatr w oczy, to huj w dupe.

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin