.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "i znow otwieram wam drzwi do mojego serca", strony 1 - 15 z 38158

...i znów otwieram wam drzwi do mojego zycia...Nadchodzi dzień kiedy patrzysz w lustro widzisz swoja twarz i zastanawiasz sie kim jesteś...kim jest ta osoba po...

Jesteś... Na powitanie słodko się uśmiechasz... Dotykasz czule I mówisz słów kilka... Oddechem muskasz... Rozpalasz... Rozniecasz płomienie... Całujesz-Ten...

Siemka Wszystkim :) Zwodu zbliżających siem Walentynek na mojego blogaska wstawiem 428 wierszyków na Walentynki (ta ilość tych wierszyków też mnie zaskoczyła ale mi...

VI Koniec z pewnym etapem, czyli brutalne morderstwo w głębi mojego serca… Ileż można! Adrian, na ziemię! Dzięki przyjaciółce Sylwii dochodzę do wniosku,...

Dedykowane wszystkim tym, którzy są ze mną sercem i… i w ogóle. Nie potrafiła pojąc, jak można nie zauważać deszczowych marzeń. Kiedy tak stała, zupełnie...

Fixia: pisz do mnie wierszem ElTofiX: pisząc wierszem zapomnę kwestie prawdziwe Fixia: Prawda jest słowem rzadko objawia się w czynach ElTofiX: w czynach cygana...

Minoł rok Odkad zostawilam miłosc Żałowałam Lecz nie bylo powrotu Myslałam że już nikogo nie pokocham Że wraz z tym odejdzie nadzieja Że szczescie sie...

Widocznie moja odmienność go przeraziła.Na wszystko byłeś przygotowany, tylko miłości Cię nikt nie nauczył.Czy mi też zaświeciły się oczy na Twój widok?Krzycząc Ci w...

Cześć kochani przepraszam, że tak długo notki nie było, ale nie mogę nic na to poradzic. No dobra nie bedę wam się żalic czas na nowy rozdział:) Akiko Facet...

Ech... I znowu zaczyna się szara rzeczywistość. Dedykacja dla Oli na poprawienie humoru. ;] A tak na marginesie... W następnej notce hentai. xP Chce ktoś może...

Nie jestem wcale grzeczna . za kogo ty mnie masz . czasami niebezpieczna .gdy staję twarzą w twarz . wybieram sama drogę . i chodzę tam gdzie chcę . coś złego...

„I dlaczego on jej powiedział: „Żyć bez ciebie nie mogę” ? I dlaczego ona mu powiedziała: „Żyć bez ciebie nie mogę” ? On wyjechał...

"UCHYLAM CI SERCE" UCHYLĘ CI OKNO PRZYJDZIESZ, POCAŁUJESZ SKĄPY CIEŃ MOJEGO DOMU PRZERAŻA CIE OTWIERAM CI DRZWI WCHODZISZ PATRZYSZ NA STOLE GORZKIE OWOCE...

Te kilka miesięcy, kiedy nic nie pisałam, mijały dość pracowicie, przeplatane różnymi dramatami, pakowaniem się w kolejne kłopoty i wychodzenie z nich. Jednak...

Erotyczne Gry Java 400x240To była Pomarańczowa, która nagle zniknęła z Perseusza przed naszym startem z Ory i równie nieoczekiwanie z powrotem tam się pojawiła. Mój...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..2543 2544

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin