.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "ile bede miec dzieci", strony 1 - 15 z 20886

Ryszard napisal ze chce sie ze mną zobaczyc bo jedzie do Wroclawiajestem ciekawa co go tam ciągnie.I ciekawe gdzie jego nowa dupa mieszka.W koncu…nie...

Już nie pamiętam, kiedy ostatni raz usiadłam i napisałam cokolwiek. Cokolwiek, co mogłoby miec związek z moim życiem. Raczej niezapomniałam o tym, co mnie wychowało...

ZUZOLKOWO Zuzol od czwartku chory... Rano miala potworny kaszel pojechalismy do osrodka "nasza" pani doktor nie miala juz miejsc wiec poszlismy do innej. Nie...

Pisze notkę - kolejną ,to chyba 3 w tym dniu... Ale musze coś napisać... Chcę się wyżalić , przelać tu swoje uczucia jak i przemyślenia... Jest taka myśl która mnie...

Oj i znowu mi się nie chciało notek dodawać. . bo tak wakacyjniee jest że lol. ; d haha. ; **** no i molo z nią. ; p miłegoo...

czy marzenia sie spelniaja? czy mozna dojsc do celu? czy warto cos planowac jak nie wiadomo czy sie spelni? jak rozpoznac czy warto grac gdy gra jest niepena? wiem to...

STEPHENIE MEYER ZMIERZCH Mojej starszej siostrze Emily, bez której byc moe nigdy nie ukonczyłabym tej ksiaki Ale z drzewa poznania...

dlaczego ,,,nie czuje szczescia ,,piszac tego bloga ,,,nie czuje szczescia ,,gdyz za jakis czas ,,z pewnoscia nie bede zyl ,,,zreszta jakie to ma znaczenie ,,,, ,umre...

Dni mijaly jeden za drugim. Nie obejrzalam sie a brzuszek mialam taki duzy ze nie widzialam wlasnych palcow stop:) Bylam juz w 6 miesiacu ciazy. Bez zadnych...

Nie pisałam, bo układałam sobie życie.. Odrodzilam sie, jestem zupełnie nową osobą...jestem zakochana:) "To ciekawe jak miłość zmienia człowieka, to jak rwąca...

No to zaczynamy 1.W jakie sytuacji nie chcialbys wogole spotkac swoich fanow ? Izzy: Jak jestem u lekarza kiedy jestem bardzo chory i oczywiscie podczas...

czyli jeden z kolejnych inteligentnych pomyslow mojego nauczyciela z niemickiego. Polegac ma ono na tym ze codziennie pisze pamietnik (do 5 zdan. Tylko do cholery...

Jestes w stanie zarobic nawet kilkanascie tysiecy w miesiac!!! Ta strona zarobi dla Ciebie !!! Zamykajac ja "wyrzucasz" kupe pieniedzy. Przeczytaj te strone do...

Dziwne..To wlasnie przyszlo mi dzis do glowy: chce zyc...dla siebie, dla Niunia, miec dzieci...A przeciez jak to wygladalo 3 lata temu... Jak na razie, wstepnie...

,,ZACHCIANKA Istniejąc chciałabym na mgnienie oka doznać nieistnienia. Kiedy przestanę istnieć, będzie to już niemożliwe."A.Swirszczynska Godzina 6..pobudka....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1392 1393

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

ile bede miec dzieci ‹› opowiadanie o miley ‹› zaglosuj justin bieber w polsce ‹› sakura i jej brat diosuke ‹› i znow otwieram wam drzwi ‹› darmowa forsa na pet party nk ‹› zemsta-dziecka ‹› opowiadania bleach yaoi ‹› kody do gry ostatecznej rozgrywki ‹› wokalistka exsaited agnieszka drewnicka ‹› kody do pet part na nk na sza ‹› anna maria jopek i muniek ‹› OPOWIADANIA O CHRISTIANO RONALDO ‹› teorie ‹› syreny ‹› justin biber w bokserkach ‹› cipka14-latki-porno ‹› smutek ‹› kody do gry klinika na nk ‹› cody do gry pet party na nk ‹› profesjonalne szablony na bloga ‹› kody do gry pet partyna na nk ‹› Smieszny wiersz na urodziny ‹› strony 256 - 270 z 17666 ‹› kody na kase do gry ice tower ‹› dreams ‹› Kody na szafiry na pet party nk ‹› kody do gry pet partyna nk ‹› wywolanie konsoli na pet party ‹› wielkie obrazy Justina Bibera ‹› kod na szafiry w pety party ‹› jak zrobic wodospad w the sims 3 ‹› marilyn ‹› tom end jerry room escape ‹› numer telefonu justina biebiera ‹› ile ma wzrostu sterling knight ‹› kody do pet part na nk na szafir ‹› numer do justina bibera telefonu ‹› kody na kase do pet party na nk ‹› bring ‹› nowe piosenki Justina Biebera ‹› moja ciagla walka z depresja ‹› carolina ‹› kody do gry ostateczna rozgrywka ‹› darmowe filmiki o defloracji ‹› GoodGame Empire Multi Hack ‹› kakashi ‹› sex pussy ‹› obrazki z justinem bieberem ‹› numer ‹› nr gg justina bienera ‹› mirime stone tamron ‹› erotyczne opowiadania th ‹› hermiona i scabior ‹› Justin Biber

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin