.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "jagiellonia", strony 1 - 15 z 15

Lechia Gdańsk pokonała na wyjeździe Jagiellonię Białystok 2:1 (0:0) po strzałach Piotra Wiśniewskiego (51`) i Grzegorza Króla (`61). Honorowe trafienie dla gospodarzy...

Jeszcze w kwietniu może ruszyć budowa marketu Dom i Ogród sieci Praktiker przy al. Jana Pawła II. To kolejny obiekt branży budowlanej, który powstanie w Białymstoku w...

10.04.2011   Korona Kielce - Wisła Kraków Typ: 2 Kurs: 1.95   Jagiellonia - Arka Gdynia Typ: X Kurs: 3.6

Terminarz zakładający udział Arki w rozgrywkach: 1. kolejka: 31 lipca - 2 sierpnia Lechia Gdańsk - Arka Gdynia 2. kolejka: 7-9 sierpnia Arka Gdynia -...

Siema wszyscy. To moj nowy blog... blogow mialem juz moze z 10 ale tylko jeden mial powodzenie bylo na nim chyba ponad 70tys wizyt w ciagu poltora roku. No ale skoro...

Już dziś od godziny 20;00 rozpoczniemy relację live z meczu Lech Poznań-Jagiellonia Białystok.Studio przed meczowe rozpocznie się o godzinie 19:45.Zapraszamy...

Mecz 8.kolejki Orange Ekstraklasy pomiędzy Lechem Poznań, a Ruchem Chorzów poprowadzi Marcin Wróbel z Warszawy. PZPN zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w...

1 Wisła Kraków 4 12 2 Legia Warszawa 4 12 3 Lech Poznań 5 10 4 Zagłębie Lubin 4 7 5 Ruch Chorzów 4 6 6 Cracovia...

Wczoraj z rana byłam umówiona z Oskarem, jego tatą i Mateuszem na mecz w Siemiatyczach. Grała Jagiellonia i Sms Łódź. Grali juniorzy. Mecz zakończył się wynikiem...

uCzcie sIe oD nAs żYdki:P Kadra Wisły Kraków: bRamkaże: Marcin Juszczyk Mariusz Pawełek Emilian Dolha Łukasz Jarosiński ...

LECHIA GDAŃSK - UNIA JANIKOWO 5:1 (3:1) Cetnarowicz 21' 40', Rogalski 42', Brede 73'k, Wiśniewski 80' - Staniszewski 16' Lechia zagrała świetny mecz i zasłużenie...

Pełna nazwa: Górniczy Klub Sportowy "Katowice" Siedziba: Bukowa 1, 40-108 Katowice Telefon: (0-32) 254-89-14 Fax: (0-32) 254-89-14 Strona internetowa:...

Tekst pogrubionyTrener Zagłębia zapowiada, że gracze Sosnowca wygrają z silną Jagiellonią z Białegostoku. Mecz juz w sobotę! Dla którego z tych zespołów bedzie to...

W meczach 26. kolejki drugiej ligi: Widzew Łódź przegrał z Polonią Bytom 0:1 (0:1), KSZO Ostrowiec przegrało z Górnikiem Polkowice 0:1 (0:0), Zawisza Bydgoszcz SA...

Początki judo w Polsce, związane są z rozwojem ju-jutsu. Już przed II wojną światową w latach trzydziestych pewne elementy ju-jutsu zostały wprowadzone do...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

jagiellonia ‹› kod na szafiry do pet par ‹› juz teraz wiem piosenka ‹› blue system ‹› wolverine X MEN ‹› gdzie mieszka Sterling Knight ‹› chicago fantastic band ‹› kot do pet party na 1000 ‹› feel jesli czegos pragniesz ‹› czy jego rodzice sie rozwiedli ‹› akademia Pana Kleksa piosenki ‹› telefon justina bibera ‹› opowiadania erotyczne matki i c ‹› winx po polsku ‹› telefon do Justina Bibera ‹› shun i fabia love ‹› sex z nauczycielem opowiadania ‹› migajace obrazki naruto ‹› masz oczy to znajdz mnie ‹› kody do tdp4 na kase ‹› jan ‹› jak zalorzyc blog ‹› darmowe szafiry w pet party ‹› praca za granica ‹› allen carr odchudzanie ‹› Erotyczne na nokia 2330 ‹› Tonight Show With Jay Leno ‹› newsy-Justin ‹› my life fucking life ‹› dodaj bloga ‹› ekspres do kawy ‹› sex ogloszenia gorzow priv ‹› seski tato i mama ‹› malutki zaczarowany swiat ‹› luna lovegood i draco malfoy ‹› jedni na swiecie maja palace ‹› sex hair ‹› darmowe pobieranie muzyki ‹› wiecie czego mi najbardziej ‹› zuzanna i kaspian mi ‹› sakura i jej brat ‹› opowiadania harry i ginny ‹› numer gg do sterlinga ‹› jak zdobyc za darmo szafiry w ‹› bilety n akoncert justina biebr ‹› szablon na zamowienie ‹› rocznica ‹› lily evans i james potter ‹› twincest zack i cody ‹› na level 15 kody ‹› po polsku kody na pet party ‹› piosenki justina beebera ‹› Wiersze dla Mam ‹› prawdziwe imie inazwisko belli ‹› muzyka

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin