.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "jak rysować", strony 1 - 15 z 49

Gazeta radziecka zaskoczyla skreslac „krokodylu”, wymienianym wiecej m. in. „rosyjska bohaterka” (wszelako istnieje czesto mocarniejszy) w...

change your heart. nie ma niczego, nie ma niczego, nie ma niczego, nie zblizaj sie do mnie. mysl o wyprowadzce rozcina mi serce na pol. staram sie myslec jak ...

Zapyta: skad ten blysk na twojej twarzy?Nie posiadam za grosz owego tajemniczego autorytetu sluzacego poskramianiu lwow i dzieci do lat siedmiu.Boooliiii mniiiieee...

Wykonanie: Okumu Okumu pokazuje jak stworzyć szkic i przekształcić go w rysunek do pokolorowania.

Wykonanie: Okumu Okumu pokazuje jak tworzy szkic i jak go obrysowuje by później mogły go pokolorować Fonne i Viuu. W części 2 Fonne pokaże jak koloruje taki...

obrazek: Okumu Wykonanie tutka: Okumu Okumu pokaże tutaj jak przy pomocy Photoshopa, posługując się lineartem, stworzyć kolorowy rysunek. Następna...

Obudzilam sie dzis i bylo normalnie, do czasu gdy przestalam tepo wpatrywac sie w zegar, wtedy ni stad ni zowąd stres wrocil, a wraz z nim przyszlo wyprawcowanie...

11. stycznia 2010r Poniedziałek Hmmm...zobaczyłam że koleżanka ma blog na tej stronie i rewelacyjnie wygląda to pomyślałam ze też sobie zrobię. A to temu że mój...

oto my...TAKIE SZARE CZŁOWIECZKI... NA CZYM  JA WAM TO SKOŃCZYŁAM?? AHA...TAK WIĘC KILKA TYGODNI PÓZNIEJ CHYBA Z PAWŁEM BYLIŚMY JUŻ OKOOŁO MIESIĄCA..MIAŁ MIEJSCE...

nie nie nie nie nie nie la la la la la la nie nei nei nei nie nie la la la la la la nienawidze sie nienawidze swojego zycia Jestem glupia i bez powodu jade...

kurde, dzisiaj juz w ogole nie pamietam tego tematu milosci z wczorajszego polaka... Ale na religii znowu sluchlismy wykladow (kazan?) jakiegos tam ksiedza na temat...

HeYyo:*Dawno nie pisałam:( wiem i przepraszam...Nie miałam poprostuu sił na to...Z dnia na dzień było coraz gorzej... jakieś waty, wyrzuty itd.Dosc czesto kłoce sie...

Ughh ... Nareście w domku , deszcz leje jak scebra , wiatr wieje jakby miało zaraz przejść tornado w dodatku jest tylko 6 stopni.Nadodatek dziś baba dzwoniła do mojej...

Hola!!:) Jestem Paula, ale mówcie mi Mimi!!^^' Założyłam bloga tutaj bo na mylogu ciąglę są przerwy techniczne.. i mnie to wkurza..;/ Tak ogólnie to będę tu pisac o...

cholera. nie minal nawet lipec a ja juz chce do szkoly. ! robic kolorowanki na PO. rysowac serduszka i kwiatki w matematyce, robic sciagi 2 minuty przed sprawdzianem....

strony:1 2 3 4

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin