.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "jak usunąć notke", strony 1 - 15 z 2263

Dzisiaj postanowiłam że oddam mroczne obrazeczki takie jak wampiry mroczne anioły wojowniczki.Nie będzie ich zbyt dużo ale mam nadzieje że się spodobają.Aha i...

Właśnie wpadłem na genialny, albo jak ktośwoli genijalny pomysł żeby zrobić notke taką z sensem albo może troche mniej z sensem, ale żeby była taka zajebiście długa i...

Czesc Dziewczyny! Zaczęłam pisac nowa notke, poniewaz mam mnóstwo spraw do przemyslnia, a kiedy za dużo mysli klebi mi się w glowie, to musze je spisac, żeby...

Postanowiłam usunac tą ostatnia notke przezemnie napisana bo była załosna ... TAK JAK JA I moj  zrąbany     ........... tego wam  nie powiem co :P...

Wypadaloby napisac nowa notke ale zanim ją dodam muszę usunac polskie znaki zebyscie mogli sie jakos doczytac ;]]. Hmm . . . dziwny jest ten świat . . . Naprawdę...

pisze notke dzisiaj bo wyjeżdżam i wracam 29 lipca więc dzisaj o dodzie mam nadzieje że ją znacie Zauważyliśmy, że Dorocie zaokrągliły się ramiona, brzuch i...

cze! moje zycie jak zwykle nie jest ciekawe ale postanowilam napisac notke...:) ten tydzien zapowiada sie spox bo...malo sprawdzianow....29 dyska....30...

Note pisze dziś Agness jak ktos nie wie to mam na imie Ania ;D kochana przyjaciółeczka Agusi ;] Dobra napisze to co chciała pewne osobka więc na jej prośbe...

dzisiaj obudziłam sie o 9:00 na serio a teraz jeste u koleżanki musze od niej pisać notke bo u mnie nie ma neta :( dobra kończe narx

W moim zyciu ostatnio wiele zmian. Jedna z nich jest ten blog, stare notki sa pod adresem marudnik.8log.pl. Z prostego powodu - portal 8log.pl zaczal zbyt wiele...

UWAGA!!!! niestety musialam usunac jedna notke bo szablon zaslanialy zdjeica ale no nisetety niemoglam ise oprzec temu szablonowi mimo to ze nie pasuje do tematyki...

Heycia wam ŁO$ki =) korzystajac z tego,że Oskar obecenie nie ma weny pisze tu notke hyhy =D spokojnie nie włamałam się tu !!! Na legala ją pisze!! Wlamac i tak bym...

Jechalam sobie z Piotrkiem z Czestochowy do Katowic.Wszystko bylo ok do momentu az 2 samochody scigacze sie scigaly i do siebie strzelały.My z Piotrkiem przeciez...

Piotrek mi pisze ze jedzie na Tychy by dac kase dla kobiety z 4 dzieci.Napisalam mu ze jej wspolczuje ale jak mi napisal ze ma cukrzyce.Tego jej wspolczuje.Bo to ze 4...

Przepraszam ze dlugo nie pisalam ale mam zawalenie w pracy.Eh…zdarza sie.Jednak by zarobic na czynsz bez wydawania kasy z konta sie trzeba narobic.Mi sie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..150 151

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin