.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "jeszcze więcej sexu", strony 1 - 15 z 223

To co my robimy jest złe.I on nie powinien mnie namawiać ani ja go choć częściej ja go i tak nie można.Musze jednak pamietac ze on jest duchowa osoba i nie może.Wiec...

Kogos kto nie zdradzi,nie porzuci,dla kogo na zawsze nie oznacza na 2 miesiace,kto wyslucha,zrozumie,pokaze ze mu zalezy i poprostu bedzie.Ja wiadomo tez takiego...

Jesli chodzi o prostytutki.Zawsze mnie to ciekawilo.O czym...o zonach,innych dziewczynach.Bo moge rozumiec ze nas wybieracie często patrząc na cialo niz na twarz.My...

Rysio uwaza ze jest Bogiem co do sexu.To ja mu poprostu wyjasnilam co i jak.W waleniu w cipe to tak,jest ok.Ale kobieta z czasem potrzebuje czulosci milosci.A on tego...

Była u nas w pracy taka Anka.Szczerze to jako ja nie lubialam jej wcale.Poczatkowo myslalam ze ja jestem jakas zblokowana do lasek i jakos dam rade ale nie.Przykro mi...

Zawsze miałam takie do sexu nastawienie.By mi nie było milo a facetowi.Zrobic cos by on był zadowolony.Ja w tym wszystkim nie bylam wazna a to by facet miał ze mnie...

Chodzi mi o Przemka.Niewidomy co go w łodzi poznałam.Odzywa się czasem bo ma ochote mnie zaliczyć.Ale gowno z tego.Nie za darmo mu dam. Tym bardziej ze to już taki...

Przykro mi i wspolczuje Piotrkowi.Sex w urodziny nam nie wyszedł i to moja wina.Nagle doszło do mnie obrzydzenie.Do kutasow,do sexu.Nie wiem czy Piter o tym wie ale...

Wikarów?chyba tak się ich nazywa.Nie od dziś wiadomo ze lubie kusic facetow.Dawno tego nie robiłam ale czasami to kusilo.No i tak wpadłam na pomysl czy bym wikarow od...

Kochalam sie z Piotrkiem.Pierwszy raz.Hmm bylo...cudownie  bardzo.Przyjechalismy do Katowic z mojej pracy.Bylo wszystko ok ale wiedzialam juz w samochodzie ze...

Kto mi pomogl dojrzec do tego?Piotrek.To takie dziwne ale ja juz nawet nie pragne z nim sexu.Nie chce go jako faceta w swoim zyciu.Moze byc jako kumpel ale nic...

Rysio mi napisal.Zdenerwowal mnie.Napisal ze jestem jego najlepsza uczennica bo jestes smiala chetna do nowosci i odwazna ale jeszcze musze duzo sie nauczyc.I tu...

Pawel napisal.Jak rano zobaczylam to juz wiedzialam ze to przeciez z nadzieja ze chce mnie widziec.Dupa.Ja...nie chcialam juz utrzymywac tej relacji.Po co?dla...

Rozmawialam z Piotrkiem o Rysiu bo chce sie do mnie widac wybrac.Hmm mi sie momentami wydaje ze Piter sie na to za bardzo zlosci.Ja juz wybralam...Czemu mam z zycia...

Ja chce by Rysio byl moim kochankiem ale z pewnymi zasadami.Postanowilam Krystiana skreslic a Pawel...chce tylko sexu chyba wiec sobie daruje.No i zostal Rysio poki...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin