.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "kazirodcze matka", strony 1 - 15 z 4789

Urodziłam dwójkę dzieci. Jestem żoną. Jestem gospodynią i chujową Panią domu. Przy pierwszym porodzie był ze mną. Przeżyliśmy to razem i byłam mu bardzo wdzięczna że...

Rozumiem ze sie opiekuje babcia ale juz bez przesady.Jak ja jestem to ona moze wybyc gdzie chce a tu dupa.Czy kazda kobieta po 50-tce juz sie zachowuje jak...

 Dlaczego tak wazna jest dla nas kobieta ktora nas urodziła?czasem na dzwiek jej imienia rodzi sie w nas burza uczuc.Jak wielkie musi miec serce jesli to...

Dlaczego tak ważna jest dla nas kobieta która nas urodziła?Czasem na dzwięk jej imienia rodzi sie w nas burza uczuć.Jak wielkie musi mieć serce jeśli to właśnie...

matka roku internetowe wpadki ludzi

Senior portrety liceum nigdy nie może wyglądać tak samo dzięki out-of-the-box-myślenia matka i córka stock duetu z Indiana.Marci Ralph i jej córka, Christy Maiquez, z...

Przespalem Sie Z Matkaanna markiewicz musialdarmowa fifa 2014 na telefondrogowka za darmo frredzwonki na telefon do pobrania smieszneekstraklasa pes 2014 torrent...

Tak..... Typowe zachowanie mamusi żeby pogrążyć tatusia. Wspólnie z ukochanym borykamy się z tym problemem od roku. Jak już wspomniałam ukochany ma komornika na karku...

matka Basi jest święta ogromne serce nie mieścisię w ciałach dzieci dlatego miłość wiesza na obrazachw zamian dostaje darmowe śniadaniakomunię dla ośmioosobowej...

Moja matka nigdy nie ma nic mądrego do powiedzenia. Całym jej życiem jest jej praca i tak naprawdę poza nią ta kobieta nie istnieje. Nie mam do niej nawet o to...

Przeciągnęła się mocno i potarła twarz rękami po nieprzespanej nocy. Wrzuciła zeszyty do plecaka i po godzinie spędzonej nad miską płatków zbożowych dała za...

Dziś matka wyzwała mnie od anorektyczek i zagroziła jeśli nie zjem mielonego z ziemniakami wyśle mnie do psychologa lol. Dużo dziś przy niej zjadłam tego co nie...

Analizy część druga. Bohaterka przechodzi metamorfozę jak, nie przymierzając, Gustaw z "Dziadów" i okaże się miksem kilku ras. Miłego czytania! Analizowała: Miss...

W tym blogu występują: szatańscy członkowie pewnego zespołu, piszące wilki, kazirodcze półwiatry, wiedźmy w leśnych chatkach, potwór z Loch Ness, malarze zstępujący z...

Świat zwalił się Alice na głowę. Nie wiedziała co ma zrobić. Przez wiele lat ukrywany przez jej rodziców sekret ujrzał światło dzienne. Z ledwością ukrywała łzy....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..319 320

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin