.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "kochac kogos a potem", strony 1 - 15 z 30587

Świat Ci podaruje Serce Ci Dam To Wszystko co Nie dobre Zapomniec CZas Tak mi smutno tak mi zle bo niema do kogo prytulic sie :( Oddam Serce w Dobre Ręce,...

jest dobrze... ale jest zle... jest szczescie... ale jest smutek... jest radosc... ale sa tez lzy... kazdy z nas pociesz sie bedzie dobrze mowimy tak bo tak...

Witajcie ! Ta notka będzie trochę inaczej wyglądać , będzie dłuższa i na dłużej . Puki ja tu jestem blog , zamieniam na redakcje jakiegoś pisma . Postanowiłem...

Hej dawno nie pisalam....znowu:( nie mam czasu albo checi by opisywac wszystko co dzieje sie w moim zyciu. W sumie to bardzo wiele sie zmienilo..na dobre,albo i zle....

No tak. Po ostatniej naszej rozmowie.. ktora wygladala tak.. ...? (16-07-2008 12:46) Hej... PaTu (16-07-2008 12:47) hey...:) ...? (16-07-2008 12:47) Jak...

nie jestem silna ani odporna na bol nie umiem wstrzymac lez, choc czasem bym chciala nie potrafie powiedziec "bedzie dobrze", kiedy wiem ze tak nie...

wczorja sie spodkalam z krzysiem julita i z moim kochanie oraz z jego kumplem swietym on takie glupoty gadal ze juz nie zaufa zadnehj dziewczynie ze kobiety to jest...

Tytuł mam no to teraz do notki ;p Jest słitaśnie :) Jakiś koleś zamula w radiu, z naprzeciwka patrzy sie na mnie zdzira(lavigne)po lewej piękny Pudzian a po prawj...

Siemka=] opisze wczorajszy dzien i dzisiejszy (2 noty oddzielnie..) Z rana jechałam do miasta po bluzeczke=] i widziałam jak ktos wyrzuca pieska z auta w mpojej...

Wkoncu zrozumialam,zaczelam pojmowac co mi tak w glowie siedzialo.Ja powinnam bardzo dziekowac Ryszardowi za to co zrobil.Jest fajnym facetem ale dzis wstając...

wentylacja klatki schodowej sa one w pelni wyposazony w czesci naprawczych zanim przyszedl do swego domu klimatyzacja warszawa Nie chcesz aby zatrudnic kogos a potem...

Kochać kogos a potem stracić, To jak kupić szczęście a , Łzami zapłacić .

Poszukiwanie dobra, ale to mnie zawodzi, Smutek w mojej duszy, bo to wydaje się być złe naprawdę kochać swoje towarzystwo Hello!! własnie sie...

I po co ja sie staram???? Po co łzy wylewam????? Po co sie ranie?????? .....Nie wiem..... Tego nikt nie wie Ty mnie nigdy nie kochałes Zawsze...

Zdałam, dzisiaj dostałam papiery. Mam certyfikaty z angielskiego i matematyki na poziomie Executive Officer i jest mi z tym DOBRZE! Tak sobie Forum przeglądam i...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..2039 2040

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin