.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "kochamm", strony 1 - 15 z 18

ROZDZIAŁ 61 "Wartości duchowe są niematerialne, a jednak mają swoją wagę." Bogusław Wojnar I to pewno dlatego nie potrafię,zlikwidować tego bloga.Po pierwsze ,...

tak wiem, świnia ze mnie. nie odzywałam się ponad miesiąc. ehh. powód ?. hmm. w sumie to żaden . -,- .  . brak czasu to w sumie marne...

Oj... jak ja nie lubię tych przygotowań do świąt. Gotowanie sprzątanie. I to jeszcze pewnie te święta będą nie udane. Tylko dlatego, że się pokłóciłam z kolegą. Wiem,...

'Głupim nazywa się człowiek, który mając kochającą go osobę, odrzuca ją. Robi to dlatego, bo myśli, że potrzebna jest mu wolność, która z biegiem czasu okaże się jego...

Ymm -.x Tak więc wgl to witam ,bardzo serdecznie?. . Może i owszem ,może i nie. Hm od piątku tak sobie przekładam kiedy w końcu przepisze te głupie lekcje i wgl. I...

guten abend hyh. hm no więc znów postanowiłam tu coś 'bardzo ciekawego' napisać dla siebie. .jak zwykle hy. no to tak dziś był dzień nawet spoko. . >łał< w...

Hejo... ehh chyba sama ze sobą się witam... bo raczej nikt tu nie zagląda... ale cóż... trudno sie mówi nie każdy potrafi pisać ciekawe rzeczy... i ja jestem z tych...

mojaa żyyciee jest pięęknee . xd hah . xd jesteem twaardaa . :] nie poddaaałaam się . walczyłam z moim dołkiem.. zakoopywałaam goo stopniowooo aż wkońcuuu...

tu i teraz wyjawie tajemnice ktora ukrywam przez dobre3 lata... kocham tokio hotel i nigdy nie przestane ...chodz juz mam prawie 18 lat dalej marze o billu i jego...

No i cóż mam powiedzieć. Tego,no. Czytam książkę Joseph Murphy - potęga poswiadomości 8DDD I mi wisi zuoo. Rozumiecie? ,,Wisi,dyndi i powiewa''- RiRi - Bitch! I'm...

Gabryś, kochamm ;*heLLoŁ xdd^. &nbsp; Czysz ja nie jestem leń? Jestem! Znów taak długo nie pisałam&#8230; ;( A w telewizji same finały: Mam...

Elos:*Co tam myszki u was? u mnie nic nowego xd poprostu crazy jak zawsze:)no a jakby mogło byc inaczej.:) z moją Cli.:* nie da sie nudzic:)&nbsp;&nbsp; :** Dzisiaj...

Witam wszystkiiiiich waassss ! Boże! no takk nie pisałam tyle, że szkoda gadac ;] ale powracaaaaaammmmm :D! Z nowymi ambicjami i pomysłami na prowadzenie bloga:-) mam...

Koszmary Byłam kiedyś nocą W tym starym domu Gdzie ściany zeżarła pleśń A pajęczyny plątały ręce i nogi Niczym kajdany Gdzie głuchą ciszą szeptały...

Hejka.. :) Pierwsze co chciałam powiedzieć, to wszytskiego naj naj z Okazji Walentynekk.. ;) U mnie spoko.. A raczej, nie.. DO DUPY:/ chyba heh.. wszytsko sie...

strony:1 2

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin