.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "kochanka", strony 1 - 15 z 444

Mikola ze mna liczy na sex.Niech spierdala.Ja jego kochanka nie bede.Przynajmniej w tym przypadku jest otwartosc a nie jak u Rysia ze sie nagle dowiedzialam ze bylam...

Postanowiłam, że też zostanę "kochaną idealną"- tak nazywam te atrakcyjne dziewczyny z kamerek. Ubrałam się ładnie w sukienkę, pod spodem różowa bielizna koronkowa....

Wigilia klasowa. Ustawianie ławek w jeden stół, później jasełka, na której trudno było coś usłyszeć, coś konkretnego zobaczyć oraz ustawić się w wygodną pozycję. On...

Dziś nie było Go w szkole, pojechał na turniej.Na plastyce robiliśmy kartki świąteczne. Ja zdążyłam zrobić górkę śniegu na dole z białego kartonu, jakiś denny domek...

Nie z "mojej sfery", Bogu dzięki, Była kochanka ma. nie miała wypieszczonej ręki, kocham pisała przez h a. Zupełnie była bez maniery, mówiła często "cas". a...

Należy zapalić świeczke (najlepiej czerwoną) wziąść 2 igły lub szpilki i przebić nimi palący się knot!!! wypowiadając przy tym stanowczo imię kochanka!!!...

A moze i nie?sama nie wiem co mam myslec na ten temat.Piszemy do siebie bardzo erotycznie.Ja zaznaczylam ze chcialabym go tylko jako kochanka nic wiecej i ze jest w...

http://content.pornodemotywatory.pl/c/C/cCW3wubmHs/pornodemotywator.jpgPrzynajmniej zadnych zobowiazan.Kochanka jest kochanki nie ma.Tylko...czasem trzeba na powaznie...

https://www.xdpedia.com/obrazki/impotencja_i_stanac_ci_moze_juz_tylko_serce_19144.jpgCiekawe czy Rysio jeszcze moze.Chyba tak ale czy ma z kim?szczerze to teraz...

Nie to ze nie chce bo przynajmniej w snach go widze ale to obsesja.Juz nie jestem z Rysiem a tak wlasciwie teraz sie zastanawiam czy z nim bylam.Tylko...

http://www.kobiecanatura.pl/upload/images/zabawnemasz_pewnosc_2014-07-04_20-14-26_middle.jpgCierpienie…juz sie przyzwyczailam.Gorzej jak jest nowe.Wiec czasem...

http://szafunia.pl/img/2016/11/45830.jpgDla niektorych facetow zdrada to wlasnie jak takie buleczki.Masz w domu bulke ale ona nie jest juz dzisiejsza to lecisz do...

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn35761506175615.png?itok=ou2NONC4Napisalam Ryszardowi o tej jego kolezance co sie...

Gry integracyjne – zarządzanie projektem w Będzinie http://www.hotel-konferencyjne.com.pl Wiem jednakoż, że traktuje posturę doskonale współgrającą do stołka...

Szkolenia team building – gry w Będzinie http://www.teambuilding.beep.pl W styku na niejednym siedzeniu zabiegał o dobro Rodzimy a na niejednej kanapie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..29 30

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin