.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "kon", strony 1 - 15 z 196

  Imię i nazwisko Jap. Rei Kon , amer. Raymond Kon (Ray Kon) Pochodzenie Chiny Urodziny Podawane są różne:1 lipca8...

Witam was po długiej przerwie;) Ze względu na Frutysię, która prosiła mnie o zlikwidowanie paska (blog nieaktywny), napisałam długo już wyczekiwany wywiad z...

Kazdy zna Pegaza.Magicznego konia o snieznobialej siersci i skrzydlach...Ten rumak jest jego lustrzanym odbiciem.Mieni sie jedynie kolorami teczy.Czesto wpatrujac sie...

Appaloosa Appaloosa pochodzize stanu Waszyngton w Stanach Zjednoczonych.Jego wysokosc w klebie wynosi 147-157 cm w klebie.Jego przewane umaszczenie to masc...

Kon arabski Konie arabskie pochodza z polwyspo Arabskiego obok Arabi Saudyjskiej.Ich wysokosc wynosi 147-152 cm.Glowne masci to kasztanowata, gniada i siwa;kare...

Kliknij na miniaturkę. Imię:Ray Kon (amer.) Rei Kon (jap.)Data urodzenia:8 lipca 1989rZnak zodiaku:RakZnak Chiński:Smok...

Czesc glosujcie delfin czy kon to jest delfin cy taki kon papapapap

Neymar kon begin juni terugkomen van een brazilie shirt wk 2018 blessure in Brazilië's vriendschappelijke wedstrijd tegen Kroatië, omdat hij op zoek is...

http://www.bez-cenzury24.pl/upload/images/medium/2014/11/nie_kazdy_dostaje_2014-11-09_11-44-39.jpgA ja mam dopiero te 25 lat i Bog mysli ze ja z kamienia czy co?ja...

Agacie.Kolezance z Katowic.Ja juz szalu dostajed to moze rozpromieniują mnie konie bo dawno nie jezdzilam.Piotrek obiecal ze ze mna pojedzie a wiec ruszamy.Wiolka ze...

http://woleto.pl/demoty_copy/4062691.jpgNaprawde chyba juz nic.Najbardziej mnie zaskoczylo to co mnie niedawno spotkalo i chyba juz wiecej nic zaskoczyc mnie nie...

Nhac den cac goi 3G Mobifone uu dai co le phan lon nguoi dung da duoc biet den goi 3G Miu Mobifone, tuy nhien gan day nha mang con co them goi MIU3 voi uu dai...

Z tej strony klawiatury wita Was Karolina Czarnecki. Witam Was z miejsca, w którym obecnie mieszkam: Świebodzice, województwo lubuskie. Od 7 lat walcze z wykluczeniem...

Asus 'ZenPad 3s wil een serieuze concurrent voor Apple te zijn en is bedoeld om de iPad eigenaren te trekken. Dankzij een hoogwaardige behuizing en hi-res geluid, dit...

De MacBook Pro 13 Touch Bar is Apple's nieuwe 13-inch topmodel. Naast de duidelijke OLED display boven het toetsenbord, maar er zijn meer verschillen met het...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin