.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "laski", strony 1 - 15 z 990

Trójkącik o jakim marzy chyba każdy facet, Tomek miał to szczęście, że trafił i na blondynke i na brunetke, które nie próżnowały z nim. Zobacz dupczenie -...

Trójkącik o jakim marzy chyba każdy facet, Tomek miał to szczęście, że trafił i na blondynke i na brunetke, które nie próżnowały z nim. Zobacz dupczenie -...

Młoda zgrabna zawodniczka w sexi rajstopkach dobiera się do swojego nauczyciela i rucha go ostro. Każde jego posunięcie to głośny jęk młodej napalonej uczennicy,...

Młoda zgrabna zawodniczka w sexi rajstopkach dobiera się do swojego nauczyciela i rucha go ostro. Każde jego posunięcie to głośny jęk młodej napalonej uczennicy,...

Hejka, a więc blog jest o Chrisie. Niedawno jeszcze miałam trendy na Richiego, ale mi się znudził, po prostu jest za słooodki. A Chris jest akurat w sam raz:) A więc ...

Nie no poprostu nie ma slow taki dzien w sql to ja bym mogla miec co dziennie:) super towarzycho itp. Do szkoly mielismy na 9(o tej godzinie 2 klasy zaczynaly...

Tak laski w pracy gadają a ja poprostu szok.Zarabiają tak ladnie ze inni w biedronce by musieli robic 3 miesiące to zle?Dla mnie to co teraz zarabiam to jest niebo...

Napisalam do Rysia ze wracam ze swiąt i z Piotrkiem na 100% bedzie sex.Wiem ze go to boli a mi sprawia to przyjemnosc.Jego zadna laska nie chce to i dupa.Przeciez ma...

U nas w pracy.Wszyscy są fałszywi,ja tez bo tak naprawdę robie po nich to samo.Kazda kazdą obgaduje i nie ma wyrzutow sumienia.Jednej laski nie ma to obgadywanie...

Tutaj napisze historie ale niestety prawdziwą.W tej pracy dużo lasek poznałam i rozne historie.Są laski które lubie a które tylko szanuje.No i wlasnie ta co lubie ma...

3 laski?tak.Ostatnio dość często ktoś mi dzwoni do domofonu czy mieszka ukrainka.Ok…mam podobno dziwny akcent ale z Ukrainy nie jestem.Dawno bym się powiesila...

Przynajmniej dla mojej rodzinki.Wedlug nich ja powinnam mieć dawno meza i gromade dzieci.No a tu psikus…ani męza,brak dzieci.Teraz takich jak ja coraz mniej.27...

Za dużo jednak o nim mysle.Zle sny o nim.I ten tez taki był.Była imprezka a on latał za innymi panami.To była tak nie smaczna sytuacja.Poklocilam się z nim i tez nie...

Robie ten wpis o wiele wcześniej bo nie chce na to czekac.Zostalam zaatakowana przez faceta,klienta.Na początku mily,taki stary chlop.Nie umieliśmy się wlasciwie...

Te spotkanie…było dziwne.Czekal na mnie na pks.Poszlismy napic się kawy i gadaliśmy.Juz wtedy zalowalam ze się z nim zobaczyłam.Kawa i sernik.Ja więcej...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..65 66

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

laski ‹› wierszyki o mnie ‹› nowe kramsko ‹› sex machine ‹› kody gra na ryby nk ‹› smak ‹› alien planet escape 2 ‹› kody do pit party na nk ‹› sex czat darmo ‹› psychiczna ‹› samotne mężatki ‹› gold room ‹› wiki ‹› avki cg ‹› bill gay ‹› opisy miosne ‹› szaman king ‹› gallery ‹› and a super men ‹› big bang empire ‹› felix net i nika ‹› ONLINE ‹› ucieczka ‹› odcinki h2o ‹› smutne avki miley ‹› China Doll ‹› huj ‹› Hot ‹› wesolo ‹› iron ‹› matias ‹› Dni czastar ‹› fryzury ‹› Sex z psem zadarmo pobrac film obejrzec ‹› mother ‹› bois mamo ‹› prawdziwy ‹› kody na gre pet party ‹› kod do gry pet party na ‹› steve ‹› patryk ‹› Dama Karrro ‹› kocham ‹› placebo ‹› sakura opowiadania ‹› world ‹› georg listing ‹› kobiet i kobieta ‹› justyn biber baby ‹› 136-150 ‹› kody na szafiry do gry pet party ‹› masz ‹› cud milosci ‹› what is love ‹› kawaii

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin