.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "ma dlon pisala", strony 1 - 15 z 410

Albo poprostu musze odciac sie od ludzi.Od wszystkich.Jak nie w lbn to w Katowicach.W Katowicach poznalam 2 fajne kolezanki.Bylo spoko poki ja nie weszlam w...

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn3203738110301.png?itok=rwubiVjwWiadomo kto jest mi bliski tak?no Ryszard.Niby wszedzie...

Ryszard.Moze dlatego ze maly mawolne.Tzn juz nie taki maly.Wczesniej to i bym napiera i milion wiadomosci pisala a teraz powiedzialam sobie nie.Po co?by znow od zycia...

Co nie powinnam bo mi napisal zebym narazie nie pisala do niego emaili.No i nie wysylam a tylko wyslalam foto.Szkoda ze nie czyta bloga bo by wiedzial ze go...

Nie.Te uczucie co czulam jest mi hmm nie znane.Bylo ok ale to i tak nie to jak powinno byc i raczej kolezanka ma racje ze za mocno mnie skrzywdzil i poprostu...

1.Moze poczul sie tak stary ze myslal ze juz sie gubi i nie moze sie odszukac…tak ja pomyslalam dlatego chcialam go pocieszyc bo dla mnie stary nie...

moja siostra w liscie dorodzicow pisala o wspomnieniach z dziecinstwa, a ja nie pamietam nic, nic z domu. jedynymi wspomnieniami jakie mam sa te ktore sie we mnie...

Tak mysle ze wiem moj kolega sie mnie spytal jak powiedzialam ze zerwe z lukaszem pomysl ze skoro jest w szpitalu jak on sie bedzie czul ale skoro on tylko odemnie...

Wspominałam Ci kiedyś o długim weekendzie, później powiedziałam,że nic z tego pewnie nie będzie, ale spotkałam się ostatnio z chłopakami i jedziemy na Boże Ciało w...

Resim Amlar HareketliEgzamin Zawodowy Czesc Teoretyczna Czerwiec 2013 HotelarstwoGratulacje Z Powodu HabilitacjiNowa Era Sprawdziany Do Sp Klasy I IiiObywatel Nowa...

Weź moją dłoń. Przytul do serca. I mów do mnie. Chce Cię słuchać. Upajać Twoimi słowami. Chcę mieć każde na własność. Każdy dzień Twojego życia. Każdą myśl. Chce Cię...

Chciałabym zmienić tematyke moja bloga, ogolnie chcialabym zmienic dużo, chcialabym zeby stał sie bardziej anominowy, wiem że to nie bardzo możliwe bo bloga prowadze...

change your heart. nie ma niczego, nie ma niczego, nie ma niczego, nie zblizaj sie do mnie. mysl o wyprowadzce rozcina mi serce na pol. staram sie myslec jak ...

                     Dzień Dobry ; >> Kolejne opisy i mini...

Podaruj mi swój świat.Zaczaruj moje oczy.Kochała, on nie kochał.Na krańcu świata chce słyszeć ciebie.Chwyć swoją dłonią moją dłoń.Posłuchaj swego serca.Dostałeś klucz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..27 28

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin