.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "majki", strony 1 - 15 z 88

Majka umieszczony usmiechnietym, obrazowym trzylatkiem. W piaskownicy zdolalaby sie bawic godzinami. Jeszcze ostatnio Monika, mama Majki, sposrod niepokojem patrzyla...

Od poniedziałku sesja ;( ehhh pierwsza sesja... 3 egzaminy więc dam rade! Nie mam innego wyjścia... Teraz jestem na tydzień w domku, tak bardzo chciałabym spędzić...

Nie nawidze sb za to co zrobbiłam.Tera zunika mnie na GG  bo jak wchodzi od razu go nie ma a zawsze siedział b.długo.Zdaje sb z tego sprawe ze zjebałam sytuację....

Byłam, widziałam. Co zobaczyłam, to moje, co mi zasłoniło czterech wielkoludów, do których żadne groźby, ni prośby nie trafiały dooglądałam dzisiaj w...

siedze z nogami zadartymi na biurko z głośników dobry bit leci w ręku trzymam zimnego drinka i mam wylane na wszystko. nie mam czasu by sie przejmowac, moze jestem...

Jest S.- zachowuje się inaczej. Jest jakby lekko podkurwiona, cicha, idzie w chuj wolno, co mnie i N. wkurza. Nie ma S.- normalnie z nami rozmawia, idzie naszym...

Teraz będę oglądać Dlaczego Ja?. Potem 10 minut Majki a na koniec Pierwszą Miłość. Do 19 mam czas zaplanowany. Potem pewnie pojawię się tutaj. Nie ma nic innego do...

Noc Godna Dnia ... :D Siedzę na krańcu świata i... uśmiecham się Łap wiatr w żagle, który wieje. Chwytaj los, który się śmieje Zapomnieć o tym, co było złe i cieszyć...

Myślę, że okres próbny - trwający dwadzieścia cztery godziny - już się skończył. Zatem jeśli dotąd nie skasowałam tego bloga i nie czmychnęłam stąd gdzie pieprz...

Matka Majki dostaje kolejny list od "znajomego z przeszłości". Przerażona, dzwoni do adwokata. Co prawnik doradzi jej tym razem? Stan matki Madzi gwałtownie się...

Siedzę i w sumie nic nie robię...Wczoraj był u mnie pan G. spędziliśmy miły wieczór z drinkami i miłą noc...Pojechał ok. 14.30.. Dziś jedziemy do kina-...

Powiedziałam Marcie szczerze co mi leży na wątrobie i spędziłyśmy miło czas u niej w domu.Same.Nie wychodziłyśmy bo tak zimno że aż strach. Odbyłyśmy szczerą rozmowę...

Rano obudził mnie Atasuke, oczywiście dzięki jego spaczonej głowie, która ubzdurała sobie że słodko wyglądam kiedy śpię, spóźniliśmy się na lekcje. Wychodząc...

  Moje pluszaki. Mam obsesję i jest ich więcej, ale wzięłam tylko te.   Jestem xD I chyba mam wenę. O ile się nie mylę. Ostatnimi czasy miałam...

Odbyłam wczoraj z R. bardzo długą rozmowę. Z początku było nieciekawie, bo ciągle nawijał o swoim szefie, szefowej i ogólnie rzecz biorąc o robocie. Że chce się...

strony:1 2 3 4 5 6

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin