.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mamo", strony 1 - 15 z 2211

duże ilości rozrywkowych dowcipów mamo dostałem 5 w szkole

Moje zycie pol roku temu obrucilo sie o 360 stopni. Tak bardzo tesknie za tym co bylo. Za tym życiem tylko z mamą , z moją najlepsza przyjaciółką. Oczywiscie jest nią...

Mamo, tato, chcę umrzeć! Czy można sobie wyobrazić siłę tak ogromną i taki stan duszy, które popychają ludzi do odebrania sobie życia? Jak wielkie musi być ...

  Przepraszam Cię Mamo że przeze mnie płakałaś W Twoich oczach błękitne lśniły łzy Smutek Ciebie otaczał ja ten ból Ci zadałam A dziś proszę Cię Matko -...

Często się kłócimy, Ale to uroki dorastania nastolatka. Często się nie zgadzamy, Ale to dlatego, że mamy różne zdania. Spędzamy ze sobą dużo czasu, Choć...

So this is who I am, And this is all I know, And I must choose to live, For all that I can give, The spark that makes the power grow And I will...

Nigdy nie zastanawialam sie jakby wygladalo moje zycie jak nie teraz. Moze bylabym corka smieciarza, albo multimiliardera? Jak na razie jestem corką Pani prokurator...

Mamo - to Ty dajesz siłe mi ... Abym tutaj żył ... Za to dzięki wielkie Ci ... Trzeba być sobą - aby być w życiu kimś ... Tak mówiłaś zawsze mi ... Nieraz...

Tekst wysrodkowany Dziecko zapyta – a czemu ptaszki śpiewają I czy słoneczko musi zachodzić, Dlaczego uśmiechu ludzie nie mają I czy też wiatr tak...

Nie martw się o mnie… tu mi jest lepiej.. mam przyjaciół nie jestem sama… Tu nikt się nie wyróżnia.. Zrozum to śmierć nie poszła na marne! Chciałam...

Tak bardzo Mamo... Juz nie pamietam kiedy ostatnio powiedzialem, ze Cie kocham Mamo przepraszam. Napewno wiesz, ze tak jest! Tak bardzo, Tak strasznie pragne...

MODLITWA NIENARODZONEGO DZIECKAMAmo, dzisiaj mnie zabiłaśpowiedz, obchodzi Cię to co zrobiłaś?Dlaczego w takiej chwili mnie zostawiłaś?Mam tyle pytań do Ciebieale ty...

Twe powieki ze zmęczenia opadają Praca potem dom ... wytchnienia Ci nie dają Wiem, że jesteś – lecz daleko odemnie Wiem, że się martwisz – lecz...

Mamo... Twoja krew płynie we mnie I me serduszko choć maleńkie Twoją krew tłoczy w moje ciało Dobrze mi z tobą mamo... Ale dlaczego twe serduszko Bije tak...

Twe powieki ze zmęczenia opadają Praca potem dom ... wytchnienia Ci nie dają Wiem, że jesteś – lecz daleko odemnie Wiem, że się martwisz – lecz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..147 148

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin