.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "miłosc jak narkotyk", strony 1 - 15 z 1757

Milosc! Termin, który ma wiele definicji, ale czy moze zdefiniowac to osoba, która nigdy tego nie zaznala? Milosc! Jedni w nia wierza, a drudzy nie. Czy mozna...

M Jak Milosc KinosikKwiaty we włosach zastąpione… Nie myślałeś, żeby powiedzieć o tym policji?Wilbert pokręcił głową. Nie poznałem księżniczki Eleonory...

Pierwsza Milosc Bez Limitu Serialnet PlGdy odszedł kawałek, by przyjrzeć się uważniej swemu dziełu, któryś z jego zmysłów ostrzegł go, że nie jest sam. Jim...

Www M Jak Milosc Odcinek 1045czy kurtki i plaszcze z eko skory sa modneczy to prawda ze na studniowce zgineladarmowa tv polsat pldoktor house rapidsharedpm solid...

Dla wielu to wynik przebrniecia przez wspolne klopoty czy  przezycia razem cudownych chwil. To wzajemna akceptacja, zgoda na wspolne zycie. Inni z kolei swiecie...

Teoretycznie jest fantastycznie, a generalnie jest banalnie. # Uwielbiam ten stan,kiedy mam słuchawki w uszach.Idę ulicami przed siebie i jedyne czym się...

Witam ta notka jest o tym ze zycie jest zmienne czasami pekne a czasami okrutne zupelnie jakl milosc poniewaz  mysli sie ze ten stan zakochania nie minie ze caly...

No to tak...dzisiaj ogólnie mam luz, ale jutro pewnie nie. Bo matka ma przyjąć gości w poniedziałek i pewno bd chciała postawić na nogi cały dom -pff...w marzeniach....

1) Noc juz nadchodzi Ciemnosc nastala Me serce rozpacza Bo nie czuje twego ciala Lecz gdy slonce zaswieci I dzien sie juz zacznie Me oczy...

Weekend-Za milosc ma. Nie ważne jak, i nie ważne jest gdzie,Dla ciebie żyję, teraz to wiem.Nie łatwo mi, czasem zrozumieć cię,To przeznaczenie, więc kochaj...

Hm, znow przerzucam sie na mocniejszy metal. Slayer mnie urzekl :) *** Dzisiejszy dzien w szkole byl jednym z najtrudniejszych; lekcje bowiem mialem z...

ROZDAWAC MILOSC:PROMIENIOWAC MILOSCIA I NIKOGO NIE RANIC.BYC OGNIEM,LECZ NIKOGO NIE PALIC!

I znowu to samo,Muszę patrzeć jak odchodzisz... Do oczu napływają mi łzy...Próbuję się powstrzymać,Ale nikogo tu nie oszukam,Nawet samej siebie.ŁkamTylko...

Kolejny blog, który będę oceniać to http://www.ty-i-ja-milosc.blog4u.pl/ Punkt pierwszy. Szablon ma bardzo ładny obrazek. Dwie splecione ręce. Nagłówek jest...

Ocena bloga www.ty-i-ja-milosc.blog4u.pl 1.Pierwsze wrażenie: Patrzę na napis na nagłówku: Na zawsze razem . Hmmm...sądzę że dobrze dopasowany jest do...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..117 118

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin