.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mialam romans", strony 1 - 15 z 2961

Po co w moje urodziny mi powiedzial ze mnie kocha a potem mi powiedzial ze na prawde kocha?czemu?Czemu tak twierdzi skoro jego serce nie bylo mną przepelnione?Na tym...

Mialam Ryszarda.Planowalismy ze soba duzo nawet co niedawno jak bylismy w Krakowie plany byly nadal do realizowania.A teraz znow Natalka sie dowiaduje ze nic jej nie...

Dla Rysia to był Tylko romans…ja poprostu nie wiem co o tym myslec.Tylko byl kochankiem?mogł odrazu napisac ze miedzy nami koniec sexu,wszystkiego.Dobra co...

Umówiłam się na seks w hotelu, było nieziemsko. On okazał się starszym niż przypuszczałam mężczyzną Codziennie rozmawiamy przez telefon w piątek znowu uprawialiśmy...

......wyczekuje......taki jest troche niecierpliwy , a ja dziewczeco zadowolona..a piegi widzialam dzis znow przelotem.....a sobota..i nie powiem mu ani slowa..bo na...

ale nie pojade bo wiem ze -nie-jestem-nikim-waznym- i spotyka sie ze mna tylko wtedy kiedy ja sprowokuje spotkanie i akurat -ma-chwilke-..ale tez zmyl to wrazenie...

.zawsze niedosyt rujnuje wspomnienia....wylapuje tylko spojrzenie cieple i pelne zachwytu.i nie pamietam tych oczu..nie wiedziec czemu tak mocno pragne im dalej...

..mialam.Bo ma pierwszenstwo....Będę smażyć się w piekle..A moze doszlam do sciany?.Czyli bardzo fajnie, bo mozna sie w to bawic np.Potem byla zmiana i pierwsi byli...

Nigdy nie sadzilam, ze flirtowanie w necie bedzie tak latwe! Dzis jest to jeden z najszybszych i najwygodniejszych sposobów na poznanie nowych osób i na nawiazanie...

Okazuje się, że nie wszystko jest takie romantyczne i cudowne w związku Kristen Stewart i Roberta Pattinsona. Niechęć wobec mediów i unikanie publicznych wystąpień...

For @AnaJudd ;* Lena: -Chyba przezuce sie na dziewczyny... Ewa: -Oho... Lena zaczyna majaczyc hehehehe Ana: -Przeciez masz Jake'a :) Lena: -Chyba...

Rihanna jest bohaterką najnowszego, czerwcowego wydania magazynu Elle. Gwiazda pojawiła się na okładce oraz udzieliła wywiadu. I właśnie przy tej okazji...

No hej wszystkim!!Znów przepraszam za długą nieobecność :D ale dużo spraw było i nie mialam kiedy napisać notki.No,ale najważniejsze,że teraz piszę... :D Jak zwykle...

I sama nie wiem czy to wszystko cos wogóle zmieni. Zmieni? To że wreszcie chciałam mieć obok siebie jakieś męskie ramiona, a nie ma to być już przyjazn, tylko...

witam was bardzo serdecznie postanowilam zalozyc new bloga... bo tamten mnie juz nudzil... mialam malo komow.. za kazdego koma bede sie odwdzieczac.. mam na imie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..197 198

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin