.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "michael jackson - opowiadania", strony 1 - 15 z 6349

Dzisiaj notka poświęcona jest Michaelowi Jacksonowi. Uważany był za króla muzyki pop światowej sławy. Śpiewał od małego, z początku całą rodziną a później rozpoczął...

Michael Jackson Forever...

Według Was który lepszy Michael czy Bill ???Są do siebie bardzo podobni oboje są muzykami Michael przeszedł kilka operacji ,a Bill żadnejOboje są uznawani za gejów...

Hej,pewnie slyszelscie ze wczoraj umarl Michael Jackson z tego powodu na blogu bedzie żałoba i bedzie czarny...

Król Popu nie żyje - po tych wieściach o godz. 8:00, Billie Jean rozpoczęła okres opłakiwania idola. Nawet kogoś więcej...   - Michael Jackson był dla...

Mój wpis z 25.05 Rano tylko wsiedliśmy do autokaru i od razu kilku minutowy pacierz, bo katechetka z nami pojechała. Potem jakiś jebany Park Jurajski w Bałtowie, w...

Zastanawiacie się pewnie czemu Michael Jackson zmienił kolor skóry... 1.Wytwórnia oświadczyła Michaelowi że nie będzie kręciła teledysków z czarnoskórymi. Michael...

“Przykładem dziecka nie kochanego, upokorzonego, które utraciło siebie, jest Michael Jackson. W dramatycznej formie pokazuje to, co ludzie coraz częściej noszą...

Itu akan menjadi hit baru Jackson: dancing penguin Jaringan muncul dari rekaman salah satu sampel sebelum jadwal kembalinya Michael Jackson di panggung. Bahan dapat...

Imię, Nazwisko: Michael Joseph Jackson Przydomek: MJ, Mike, Jacko, Doo Doo, Smelly Data urodzenie: 29 sierpnia 1958r. O północy 11:40 Miejsce...

Michael'a Jackson'a śmiało możemy nazwać królem muzyki rozrywkowej naszych czasów. Jednak ostatnio było o nim głośno głównie przez skandale jakie wywołał, a to...

Spokojnie stajemy się specjalistami w kresie „rozmieszczenia bobków” na życiowej szachownicy. Dzięki Katarzynie Medycejskiej ugodziłby aż do Francji...

Yo yo. Sorki za tamtą notę, chyba się pomyliłam linkując. Czy coś. Obiecałam notkę dedykowaną świetnemu forum, www.michaelkingjackson.fora.pl (wbijajcie, Adminka...

Jak się zapewne domyślasz, pisanie jest moją pasją. Żyję tym i oddycham, jeśli wyeliminować powietrze. Nie zajmuje to jednak każdej sekundy mojego życia; poza...

MICHAEL JACKSON Michael Jackson to jeden z najwybitniejszych artystów muzyki popularnej XX wieku, który bije wszystkie rekordy powodzenia. To również pierwsza...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..423 424

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin