.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "miec czy byc", strony 1 - 15 z 2536

Rysio mi napisal.Zdenerwowal mnie.Napisal ze jestem jego najlepsza uczennica bo jestes smiala chetna do nowosci i odwazna ale jeszcze musze duzo sie nauczyc.I tu...

http://marzycielki.pl/demot/0_0_0_1377037612_middle.jpgJeszcze nie wiem ale ja i tak sie z tym nie zgadzam.Ja tego nie rozumiem bo i ja go kocham i on kocha mnie to...

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn3669506644546.png?itok=NQoYpnMSW stosunku do Tomiego.Bo niby jestem jakby z nim dla...

Chciałabym miec sny, bardziej czyste niż życie, nie skropione krwią ani cierpieniem,   chciałabym iśc rozsądnie przez życie, byc ogniem i wodą, powietrzem...

D wczoraj wrocil dopiero przed 21.Pogoda byla w miare ladna tyle ze dzisiaj znowu sie popsula. Dzis w nocy chyba kot buszowal u nas w pokoju bo caly czas pukalo i...

Miałam troche zły humor na początku dnia, dlatego na poprawę nie mogło się obejśc bez solarium :) Aleee... Najlepszym lekarstwem był mój wspaniały, ukochany, jedyny...

~#~ - Sakura-san Sasuke-san .. orochimaru-sama wzywa was do siebie - pow.cztero oki - Hai hai .. idziemy - wycedzil uchiha i zszedl z haruno . Ta myslac o tym zr...

czasem chcialbys moc schowac serce.. Czasem chcialbys je komus oddac... Czasem chcialbys go nie miec Ale masz i to do ostatniego tchu...

Na dole pod avatarem umiesciłam wam bardzo fajne rzeczy :) zobaczcie je ;P mozecie miec takie same na swoich blogach;P

Naprawde warto miec marzenia . Bo one się spełniają , kiedyś myślałam , że one wogole się nie spełniają ma się tylko jej i każdego dnia mysli sie , że sie spełnią ....

Sama nie wiem. Czasami tak czasami nie. Jeszcze nie wiadomo czy tak czy nie jak sie ma 18 letniego brata... Ale... tak napewno jest fajnie miec brata !!!!! Ale...

Hmm musze poopowiadac wam wszystko od poczatku do konca.Tyle u mnie bylo wpisow wiec jako tako o moim zyciu troche wiecie.Wiecie jakiego mam brata,mamuske,jakich...

https://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemow/i18n/pl_PL/201201/1327229522_by_KnuckleHead_500.jpg?1327229523No ja wiem ze tak jest ze sie nosi nazwisko...

http://img.kawusia.pl/images/7/6/761c45276aa5735216cec3dcecaf033d.jpgTroche mnie to zabolało,nie powiem.Myslalam ze juz Rysio do mnie nigdy nie napisze.A...

Takie pytanie zadal mi Piotrek.Nie dziwie mu sie bo czesto gadamy o dzieciach.Szczerze?tak.Chce ale...pare lat minie to raz i musialabym sie zastanowic nad pewnymi...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..169 170

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin