.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "minol kolejny tydzien", strony 1 - 15 z 13971

w moim zycju nic sie nowego nie wydazylo, ciagla ta sama monotonia dnia, praca, dom, piwo i net... wszyscy najlepsi ludzie sa daaaaleko,jeszcze dzis sie dowiedzialem...

Juz tydzien szkoly minal i to jak szybko nikt by sie nie spodziewal ze az tak Napisalam pare sprawdzianow co by nie bylo ze sie obijam Bylam na bilansie 18to latka...

ostatnim czasem nic nowego sie nie wydazylo... caly tydzien siedzialem w domku co prawda pare osob mnie odwiedzilo ale to nie powod by dodawac nocie... na szczescie...

Czasem czlowiek przytulilby sie nawet do jeza, ale ze trudno w poblizu o cos takiego, to pozostaje mi tylko poduszka. Wcale nie jest mi tak zle jakby sie moglo...

Ten tydzien był taki sam jak kazdy tydzien w szkole - do d**y!! W poniedzialek na angielskim był jeszcze loozik bo na angielskim my tam nic nierobimy, bo tak sie...

   Should've never made eye contactShould've been a heart of stoneWhen you stopped me to say helloWould've been twice as easyTo just say noCause I don't...

Dziś zaczęliśmy 18ty tydzień :)Czuje się dobrze, mały daje znaki nadal lekkie ale są :)Jutro ostatni dzień do pracy i wolne piątek, sobota i niedziela...

paskudna choroba i nie pewnosc w tym czasie co robi misiek! do cholery ! niby zaufanie , bo to podstawa. no okej . nie powiem ,że tego zaufania nie ma bo bym skłamała...

Witam!Własnie wróciłam od fryzjera ...zadowolona???oj w sumie może być ale mogło by być lepiej. Dzisiaj byłam na miescie na zakupach a i wczoraj tez byłam z Olcia...

Kolejny tydzien się zaczyna... Kolejny cios trafia w me plecy... Kolejna przeszkoda... nie liczę Za wiele ich jest na drodze... Patrzę pusto przed siebie, Nie...

Kolejny tydzien mija, nie tylko pod wzgledem nauki... :| ale tak, (chyba) jest juz lepiej, przynajmniej tak wydaje sie byc. Teraz to jest juz latwiej, swobodniej...

znów sie wszystko zaczna sypac :( znów zaczynaja się kłótnie, jeszcze gorsze niż wcześniej, i to gdy jesteśmy w domu, bo skonczyły się darmowe rozmowy, bo nadchodzi...

po przeczytaniu twojej notki troszke odszedl mi entuzjazm, z ktorym przyjechalem do czestochowy:-) w zasadzie mozemy sie zobaczyc, ale nie wiem czy przez to wszystko...

hey:* U mnie lipa..:( smutno mi...;( boli mnie brzuszeq i katar mam!!;( noo..a tak po za tym to mam dzis imieniny.. ble.. jak ja tego nie lubie...:( no ale coz...:(...

caly dzien byl taki jaks dziwny... powod? wrocilem pozno w niedziele (w zasadzie to byl juz poniedziedzialek) a wczesnie wstalem wiec sie nie wyspalem w dodatku...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..931 932

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin