.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mocherowe berety", strony 1 - 15 z 57

Bulmy jak wszyscy wiemy są niepubliczne!....np.jak:bulma iza,jest jeden wyjątek z tą kochaną bulmą jest normalna i fajna bulma effffffffffffffcia!Raz sie zdarzyło że...

Mocherowe Berety

Zaglosowalam... nie powiem na kogo, ale przypuszczam, ze tak smao jak wiekszosc polakow. Zeby tylko ta wiekszoscia nie okazaly sie mocherowe berety. Czy ktos moze wie...

Hej wiem że blog był na jakiś czas zablokowany ale teraz jest już z powrotem z nowościami jest tu licznik miniczat oraz muzyka a przebojem jest piosenka zespołu Big...

Umieszczonee narazie chwilowe logo czekam na zdjątko .naraziee początek i przy okazji kilka propozycji muzy na strone: Niektóre kijowe 1. Akcent - Jokero 2. 50...

Siema Dzisiaj w szkole byłam niepytana to luzik ;) ale i tak były takie lekcje luźne więc fajnie byłoby gdyby mnie nie pytali jutro, bo takie lekcje a tu ooo...

Ale u nas w klasie są JAJA!!! Martin zakochal się w Gosi z 6a, Baran w Martynie, Izie i kimś jeszcze, Putek w Asi Bejm, Bochm, Bohm czy jakoś tak, i w ogóle... Niee...

Jutro jade ponownie do roboty.Pora przestac sie przejmowac glupią laską.Musze zarobic pieniazki poki jeszcze nie mam okresu.Jak mam okres kiepsko mi sie pracuje...

  -No… - mruknęła Magda -Ostra…  - odrzekł Krzysiek -Przepraszam bardzo.. co ? -Nie nic… No nie patrz tak na mnie no nic....

-Ej.. Ten Krzysiek ewidentnie się w tobie kocha. – powiedziała Klara-Tak. Oczywiście. Zaraz tu UFO  wyląduje. – stwierdziła ze znudzeniem Magda- No...

pf jutro mam koło i niby zadanka liczyłam, ale różnie to bywa.... pamietam jak na pierwszym roku byłam nieźle przygotowana do MO a dupa poprawka na wrzesień była ;p...

Czarne dłonie, czarna twarz, czarne serce, pewnie masz.Zło więc barwi twoje ciało, wiem, czuję, dla duszy też nie było go zbyt mało.Czerwone policzki, i pierś też...

Jestem. Hehe, ale stwierdzenie.. Po powrocie do szkoły- normalnie.. Standardowy młynek, nic nowego.. Dostałam wczoraj dwie piatki i 6 i mnie to zmotywowalo, dzis...

Każda kobieta pomimo swojego wieku może wyglądać atrakcyjnie. Wystarczy odrobina czasu przeznaczonego dla siebie. A jeśli do tego dodać odrobinę odwagi to może...

Każda kobieta pomimo swojego wieku może wyglądać atrakcyjnie. Wystarczy odrobina czasu przeznaczonego dla siebie. A jeśli do tego dodać odrobinę odwagi to może...

strony:1 2 3 4

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin