.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "moja dziwna", strony 1 - 15 z 1965

Jakas dziwna niedziela. Niby wszystko ok, a jednak nie... Wczoraj spotkałem się z Wiktorią, po długim namawianiu. Oczywiście w planach było to krótkie spotkanie,...

Wokół panowała ciemność, słychać było śpiew wiatru, a wśród drzew i krzewów, raz po raz, wyłaniały się świecące punkty, które były oczami zwierząt lub świetlików. A...

Idąc na Piotrkowską zastanawiałam się nad tym pytaniem. Czemu, widząc tłuściutkiego pieska, gramolącego się na schodki, do swojej ukochanej właścicielski, uśmiecham...

to nie jest mój pierwszy bloog jak byście... no po prostu chce zebyście wiedzieli ze to hni jest mój pierwszy blog bardzo bym chciala miec przynajmniej 10komów na...

"Dziwna jestem jak na kogoś, kto mówi,że wszystko jest ok... Samotna jak księżyc wśród gwiazd, pragnę czasem wiecznie spać..."

Barman cholera jak on miał na imię .Nigdy nie mogłem go spamiętać .Nic kiwnąłem ręką zauważył i ruszył w moja stronę .Stary powiedz mi jak to jest znamy się tyle...

Jako że już w najbliższą niedzielę, sierpnia dwunastego, rozpocznie się wspaniały spektakl roju Perseidów (czyli bardzo częstego – rekordowo nawet do setki...

Wczoraj jak się nie mylę była niedziela cóż to był za dzionek pełen dziwnych sytuacji i dziwnych rozmów. A właściwie tylko jedna rozmowa była bardzo dziwna, była to...

Jestem dziwna bo :zbyt mocno kochałam, lubie sprzatac, moglabym sie kochac bez przerwy (ale tylko z mezczyzna ktorego kocham), uwielbiam buty na obcasie , uwielbiałam...

Odrazu na wstępie podkreślam że tak notka bedzie bardzo dziwna. A dlaczego? Bo ja jestem dziwna :). Ostatnio nie wiem co sie ze mną dzieje... Jednego dnia jestem...

Nio jak widać dziwna muzyczka na blogu troche żartu sie przyda :d dobra chciałam tylko to napisaćpaaaaaaa pozdro dla ~~~~Agi~~~~ ...

Nawet nie wiem co zostawić tu po sobie. To chyba taka przygnębiająca cisza jesienna.. choć dla niektórych może i dobra, bo serce uspokaja.. Szkoda, że umysł wciąż...

To bedzie dziwna notka... A czemu to mnie nie pytajcie, tylko moze po prostu sami zobaczcie... Z rana zamiast na lekcje poszłam do innej szkoły gdzie praktykantki...

Dziwna jestem jak na kogoś, kto mówi, że wszystko jest ok... Samotna jak księżyc wsród gwiazd pragnę czasem wiecznie spać. Co dnia tłumię w sobie cały wielki strach.....

zaczela do mnie pisac na gg rozmawialismy okolo 2 godz... chciala sie ze mna spotak w sobote o 15 na haubanhofie, potem wyslala do mnie 4 sesy... i zadzownila,...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..130 131

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin