.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "motylki", strony 1 - 15 z 388

Ojj Kochane! Nie wiem cO rObić. ;] Motylki się pojawiły! Ahh :D i wogÓle jest okey. Ale troszkę jestem zakłopotana :) ;) och..! Cała jestem w skowronkach i...

To nie dla mnie :) :P co prawda mam przyjaciół i to takich prawdziwych nawet w płci męskiej ;) ale nie myślę o tym aby miec chłopaka...lubię czasem pokręcic z...

Chlip chlip! Mam dzisiaj zły dzień! Źle mi się w nocy spało, właściwie to w ogóle nie spałam, a rano mieliśmy trening. Mam ciche dni i radze mnie nie wkurzać! Mówią...

MOTYLKI

...wszystko co zjadlam ale sie najadlam zladlam pol salatki z krabba obiad ptasie mleczko i mieso zladlam za duzoale jeszcze jestem glodna juz nie moge patrezc na...

Motylki:

Hej kochane Motylki...Wczorajszy dzień to totalna porażka:/: Zjadłam z 1000kcal, bo musiałam jeść przy rodzicach:(: Naszczęście wymiotowałam i wziełam tabletki...

Dzisiaj mam dla was kilka motylków:)Mam nadzieję że będe wam się podobać.Nie mam pomysłu jakie obrazki dawać na bloga więc jeśli macie pomysł to piszcie !!!Nie...

86338   NOTKA TYLKO DLA SZYBKO OGARNIAJĄCYCH  Nocna zmiana to taka akcja, w której pozbywa się zbędnego koła u wozu.  Szybka akcja która taktycznie...

Dla takich weekendów, ludzi, przeżyć warto żyć.  Naprawdę rzadko zdarza mi się pić dwa dni pod rząd. Tym razem jednak oba nie były do końca zaplanowane, więc...

No kurwa nie wierzę.   Zawsze, gdy napisałam tu na blogu, ze mam nowego chłopaka to się z nim rozstawałam. A ostatnio dodałam po bardzo długim czasie notkę, ze...

post zajmujący się Teorią wielkiego ucisku Czysz żeś kobita czy facet, kończące związki zawsze bolą pieką i pozostawiają ucisk tak samo. Powodem jest to że...

dzisiejszy dzień zaczął się o 6:15, jednak nie dam siebie wyciągnąć z łóżka o takiej porze, hehe. leżałam aż do 7:00 kiedy to przyszła przemiła pani pielęgniarka,...

... i Tak stoję tutaj i widzę to wszystko. Piszę tutaj różne rzeczy. Utrwalam pewne przekonania, zachowania, zabezpieczenia i zaświadczenia. Kreuje swoją własną...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..25 26

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

motylki ‹› nag ‹› Soul ‹› gif 50x50 ‹› syn rucha matk ‹› opera ‹› pink ‹› 106-120z7033 ‹› matka z synem ‹› Ginny ‹› sex randka ‹› telefon do Justina Bibera ‹› prywatne fotki ‹› gin ‹› o hannie ‹› Clean ‹› pustka ‹› kody na kase ‹› numer dzastina ‹› fryzury ‹› sex mama z synem ‹› avki ‹› sex opowiadania darmo ‹› Filmy pornograficzne na lg-c195 ‹› str ‹› classroom ‹› photoshop instrukcja ‹› primavera ‹› ble ble ble ‹› nasza-klasa ‹› pet pert ‹› Opowiadania Erotyczne sex matki i córki ‹› moja laura ‹› Toma ‹› Be HaPpy ‹› instrukcje ‹› neji tenten ‹› sny ‹› sweet ‹› Walc zimowy ‹› POLSKIE AKTORKI NAGO ‹› bajka ‹› mcr ‹› lucky ‹› Szsusaku Dance ‹› Artist ‹› gaara i sakura ‹› dziwny ‹› 333 ‹› blog 27 ‹› dawaj ‹› pro ‹› brat ‹› ina ‹› dont

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin