.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mozesz", strony 1 - 15 z 841

Czy mozesz mi obiecac ze tak nie bedzie?ze nigdy nie powiesz zegnaj?chce od ciebie tej obietnicy ale nie wiem czy ty masz dosc odwagi by mi takie cos obiecac.Niby...

Cze! Daje odcinek wczesniej bo mam wolny czas ;] (...)- tzn przeklenstwo ******************************* -Co to?!- Wrzasla oslepiona Lur. -O (...)...

Tekst przekreslony mozesz nas sluchac przez winampa pod adresem http://10.10.7.70:8000 !!

Podobno paraliz senny jest najgorszy.Mozesz sie z niego juz nie obudzic.Wiem ze to prawda bo tez i widzialam program na ten temat.Ze w snie umierasz alee i w zyciu...

https://www.xdpedia.com/obrazki/milczenie_po_rozstaniu_19262.jpgBo niby po co?odezwac sie mozesz…czemu nie.Ale tego co zbuduje juz nie zepsuj mi.Staram sie zyc...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150917124820uid1.JPGKochasz?to czemu nie mozesz skupic sie na niej?nie.Bląd…czemu nie mozesz skupic sie tylko na niej.Faceci...

http://www.mojesentencje.com/upload/images/jesli_dziewczyna_wybacza_ci_2014-11-22_15-07-07_middle.jpgNie kazda ci wybaczy za drugim razem.Moze powiedziec-nara...

Moj brat by mnie wkurzyc to juz poprostu nie wie co wymyslac.Gada mi ze Rysio bedzie jego szwagrem.Do tego sie nie odzywam bo i po co.Gada i przestanie.Ale tak w...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/09/0_0_0_1929135340.jpgZapamietaj bys nigdy nie obiecywal czegos czego dotrzymac nie mozesz.W taki sposob ranisz.A...

http://erotywatory.pl/demoty/erodaj/gdy-kobieta-chce-jeszcze-a-ty-juz-nie-mozesz.jpgWiekszosc facetow w lozku to egoisci.Mysla tylko by sobie dogodzic i heja.Malo...

http://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/201107/1310664152_by_klaudys1991_600.jpgCzasem jest tak ze wybaczamy bo nie chcemy byc sami.Moze i to dobra metoda ale jesli...

http://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemow/i18n/pl_PL/201111/1320955050_by_Grafol_500.jpg?1320955050Wiem ze pieniadze w zyciu nie sa najwazniejsze.ale nie...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150810193912uid1.JPGGadalam o tym z kolezanką i ona czesto jak uprawia sex to udaje.To jest beznadzieja choc czasem fakt,jest...

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn21061324373756.png?itok=_YCn3uKxA ja sie pytam,przezyles w zyciu to co ja?straciles...

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn3067331943848.png?itok=JMm-y6cHJasne ze mozesz pocieszac,czemu nie.Ale myslisz ze cos...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..56 57

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

mozesz ‹› metallica ‹› dzrmowe tapety z bieberem ‹› telefonu ‹› anna ‹› pati paszyn ‹› niech zyja wakacje ‹› lublin sex ‹› pies ruha kobiete ‹› jutro nie umiera nigdy ‹› pla ‹› ostatecznie ‹› mile ‹› justin beiber ‹› agnieszka drewnicka exaitet ‹› justin biber baby ‹› seks hermiona ‹› 2014 ‹› shun i fabia love ‹› sex w 1 ‹› java ‹› jestes dla mnie ‹› foty ewiczka ‹› Live skype ‹› opo o tom ‹› muzyka dens ‹› doda nie daj sie ‹› pussycat ‹› bella tapety - h2o ‹› big bang yaoi ‹› seks z nauczycielem ‹› Drewnicka data urodzenia ‹› Monika wojdakowska ‹› pewt party ‹› Sex Z psem ‹› mio ‹› nie dziala ‹› poznam ‹› niebieskie ‹› dodaj bloga ‹› 12 sex ‹› kody fo pet party ‹› bede ‹› zrobil ‹› tin-126-56--ky-thuat-marketing-website ‹› blu ‹› o zyciu ‹› black baloon ‹› kitchen trap escape ‹› port ‹› Naruto i kyuobi ‹› sims ‹› panny ‹› 333 ‹› zrobilam loda

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin