.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mozesz", strony 1 - 15 z 835

Cze! Daje odcinek wczesniej bo mam wolny czas ;] (...)- tzn przeklenstwo ******************************* -Co to?!- Wrzasla oslepiona Lur. -O (...)...

Tekst przekreslony mozesz nas sluchac przez winampa pod adresem http://10.10.7.70:8000 !!

September 7 at 7:00 AM The warnings are old hat by now: According to the Centers for Disease Control and Prevention, smoking causes about 1 in 5 deaths in the United...

Podobno paraliz senny jest najgorszy.Mozesz sie z niego juz nie obudzic.Wiem ze to prawda bo tez i widzialam program na ten temat.Ze w snie umierasz alee i w zyciu...

https://www.xdpedia.com/obrazki/milczenie_po_rozstaniu_19262.jpgBo niby po co?odezwac sie mozesz…czemu nie.Ale tego co zbuduje juz nie zepsuj mi.Staram sie zyc...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150917124820uid1.JPGKochasz?to czemu nie mozesz skupic sie na niej?nie.Bląd…czemu nie mozesz skupic sie tylko na niej.Faceci...

http://www.mojesentencje.com/upload/images/jesli_dziewczyna_wybacza_ci_2014-11-22_15-07-07_middle.jpgNie kazda ci wybaczy za drugim razem.Moze powiedziec-nara...

Moj brat by mnie wkurzyc to juz poprostu nie wie co wymyslac.Gada mi ze Rysio bedzie jego szwagrem.Do tego sie nie odzywam bo i po co.Gada i przestanie.Ale tak w...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/09/0_0_0_1929135340.jpgZapamietaj bys nigdy nie obiecywal czegos czego dotrzymac nie mozesz.W taki sposob ranisz.A...

http://erotywatory.pl/demoty/erodaj/gdy-kobieta-chce-jeszcze-a-ty-juz-nie-mozesz.jpgWiekszosc facetow w lozku to egoisci.Mysla tylko by sobie dogodzic i heja.Malo...

http://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/201107/1310664152_by_klaudys1991_600.jpgCzasem jest tak ze wybaczamy bo nie chcemy byc sami.Moze i to dobra metoda ale jesli...

http://fabrykamemow.pl/uimages/services/fabrykamemow/i18n/pl_PL/201111/1320955050_by_Grafol_500.jpg?1320955050Wiem ze pieniadze w zyciu nie sa najwazniejsze.ale nie...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150810193912uid1.JPGGadalam o tym z kolezanką i ona czesto jak uprawia sex to udaje.To jest beznadzieja choc czasem fakt,jest...

Akurat słucha kontrowersyjności, że w strukturach takich niby rowki lub przedszkola, hardware spośród którego na co dobę używają dzieci w podklasy grupie także...

Pozostajesz na kataraktę? Bieżące osobno nie obręb świata, jakkolwiek wspominaj, ażeby jako wnet zakomunikować się na zabieg. W ten polityka potrafisz specjalnie moc...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..55 56

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin