.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "muj", strony 1 - 15 z 266

POlecam mam paru fajnych ziomów podam dzis 1  To hit PatrYk Blondas <<<< to jest gosciu naprawde a jutro jeszcze paru poznacie muj numer gg przyokazi...

muj dyplom jest na stronie puppy16d.blog.onet.pl

to muj 1 blog ktory zalozylem,zaczelem cwiczyc le parkour jesli ktos nie wie co to jest niech wpisze w wyszukiwarce le parkour lub parkour fajna rzecz zachecam do...

Tekst pogrubiony Hej blogersi to muj pierwszy blog wiec zagladajcie tam i zostawiajcie kometarze wasz bloger nowy

Siostra mi obiecala ze jak bede miala 10 lat to mi zrobi bloga juz mi zrobila bloga.To muj 3 blog.Mam 10 lat chodze do 4 klasy,do szkoly podsawowej nr.9 na...

witajcie na nowym blogu o lps. bendom tu konkursy i o lps .Nieraz moje petki pomogom. mam ich 21. Czasem bendom wywiady. i sesje zdjenciowe. notki bende...

...

29 września już рo raz 12 w рonad 120 krajaсh obсhodzonу będzie Światowу Dzień Serсa. Święto to ma na сelu szerokie...

Są bardzo zdrowe, сhoсiaż сzęsto niedoсeniane рrzez swój niezbуt рrzуjemnу smak. Wусiskane...

Nie możesz zmienić przeszłości, ale przeszłość zaw­sze pow­ra­ca, żeby zmienić Ciebie. Zarówno twoją te­raźniej­szość...

Miałam zjebane rodzeństwo gdyż moi rodzice pili Teraz jestem zagrożona z 4 przedmiotów Muj wychowawca uważa że ćpam Wszyscy , których znam odwracają się o...

-zakochalam sie w tobie i brne dalej w te bloto czy ty wiesz co ja robie kocham cie idioto .   -jestem na swiecie sama bo juz nikt nie kocha mnie zostanew mym...

hej, jestem gabryska i niezalozylam tego bloga tylo po to zeby szpanowac ze mam bloga ale po to zeby opisac moje zycie i jego fagmenty a takze ze by bylo ciekawie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin