.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "muzyka na blog", strony 1 - 15 z 34547

Trzeci dzień z rzędu spędzony w łóżku. Dobra opcja, ale nie wtedy, kiedy w tym łóżku leżysz sama. Serial, muzyka, facebook, blog, zeberka, serial, facebook, simsy i...

Jak każdy wie już koniec jest wakacji niestety...mialam peełen luz no i żadnych problemów. A teraz....bez komentarza nie chodzi choćby mi tu o nake chociaż jestem już...

Biegaliśmy za dziewczynami z kanistrami butelkami balonami... Wbrew temu co pisze moja koleżanka żaden dresiarz nie wylał na nią wody z wiadra tylko mój kolega z...

Hej ;] Nie bede tak jak zawsze pisac o tym co robilam, o jakichs milosciach, bo kogo to obchodzi... jak ktos bedzie chcial cos wiedziec najwyzej zapyta... powiem...

Mam dzisiaj fajny humorek xD Chociaż nie mam do tego powodów. Napiszę coś o sobie: Jestem wredną nastolatką, działam wszystkim na nerwy, czasami umyślnie a czasami...

Pierwsze wrażenie: Zaciekawił mnie twój adres bloga, myślałam że będzie chaotycznie nie poukładany i w oczojebistych kolorach... Ale mam mieszane uczucia i poczułam...

Cześć wszytskim;) postanowiliśmy za namową basisty odnowić nasz blog;) nie wiem czy K.N.L. zyskał jakiś nowych fanów, ale jest nam miło gdy możemy zadowolić swoja...

Witajcie. O kurde, jak mnie tu dawno nie było. Na początek tak. Coś mi odbiło i zaczęłam pisać pewne skretyniałe opowiadanie o Cristiano Ronaldo - który teraz biega...

Blog (od ang. weblog — sieciowy dziennik, pamiętnik) — rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno,...

Gwiazdy 1 Christina Aguilera Zapach prawdziwej kobiety2 Nevada Tan Wywiad z T:Mo   Dla Dziewczyn 3 Zapytaj nas! Masz problem? Pytaj!4...

Po dość długiej nieobecnosci przedstawiam kolejną ocene. Tym razem jest to blog z serwisu ONET.PL PIERWSZE WRAŻENIE:Blog bez tytułu ale czy to znowu takie wazne??...

Po dość długiej nieobecnosci przedstawiam kolejną ocene. Tym razem jest to blog z serwisu ONET.PL PIERWSZE WRAŻENIE:Blog bez tytułu ale czy to znowu takie wazne??...

Siemka to mój bierwszy blog na tej stronie ehh wiec niewiem co gdzie jest ale spoko za niedlugo sie przyzwyczaje o ile nie uzune tego bloga ehh ;p;p;] a teraz krótko...

Ala zrealizowała niedawno teledysk, który będzie promować jej debiutancką płytę. Ala nakręciła wideoklip do piosenki "Angel" (anioł), która zapowiada solowy debiut...

Ależ mnie zaszczyt kopnął by rozpocząć ocenianie na numerze dwudziestym pierwszym. Los zechciał tak bym właśnie to ja stanęła przed obliczem bloga Angel. Hm. Pierwsze...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..2303 2304

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin