.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "muzyka na blogu", strony 1 - 15 z 18345

Domyslacie sie pewnie co to za muzyka na moim blogu    Jest ona z filmu pt. ,, Tytanic "  Lubie ten film bardzo mi sie podoba dlatego postanowilam...

muzyka na blogu jest jaka jest jak ktoś chce to niech zatrzyma wiem ze stara ale innej nie znalazłem

Elo wshystkim :* dzisiaj sie troszkę pomeczyłam z pomocą spidi, który mi pomógł zamieścic MUZYKĘ NA BLOGU , która jest --------> o właśnie tam :)dziękuje za pomoc i...

Ogólnie to fajnie jest. Wiele osób nowych poznałam na blog4u i bardzo mi sie tu podoba. Jak cos to niedługo może być hasełko,ale jak będzie to napisze w...

Miałam dziś z Niką przejść się na mały spacerek. Lecz coś nam nie wyszło. Zamiast małego spacerku do parku. Zrobiłyśmy sobie 15km spacer. Nogi mnie bolały jak...

Między szykowaniem się na Sylwka, ogólnym sprząteniem, graniem w Neopets i przegrywaniem anime od Marcusa postanowiłam napisać noworoczną notkę. Z postanowieniami,...

Ocena dla: www.vivarno.blog4u.pl Pierwsze wrażenie: Gdy weszłam na twojego bloga, odrazu żucił mi się różowy kolor do oczu.Ja niestety nie przepadam za tym...

Cześć Wam! Tak jak obiecywałyśmy, pojawiły się zmiany na blogu. Muzyka na blogu (Avril Lavigne-Hot), a pod notką damy wam fotkę, którą "częściowo" zrobiłyśmy same....

Ocenka dla bloga : http://moje-zwarjowane-zycie.blog4u.pl Pierwsze wrażenie: Troszkę na muzyka na blogu przeszkadza szablonowi, nie? Tego oceniać nie będę, ale...

Tekst wysrodkowany Hey! Jestem na blog4u.pl nowa xD Dotychczas mam 2 blogi na Blog.Onet.pl ;] A tak na marginesie to mam na imię Asia i mam 14 latek (rocznie)....

Pierwsze wrażenie:Jak weszłam to już wiedziałam o czym jest twój blog.Muzyka na blogu nawet,nawet. Ocena:6/10 Szablon:Dopasowany do...

Skacze Aniołek, skacze po chmurkach, niesie życzenia w Anielskich piórkach. Niesie w plecaku babki i świeczki, a w walizkach złote dzwoneczki. Wesołych...

Hej! Witajcie na moim blogu.Mam na imię Anna i mam 11 lat.Ale wole garal :) To również mój nick na www.smoki.nightwood.net czyli hodowli...

Avatar: Po avatarze można poznać że chodzi tu o wilka. Bardzo ładny. Lubię avatary które się poruszają(szczególnie ze zwierzętami, stworami itp.). Szablon: Po...

Szablon: Typowo chłopięcy, ale ciekawy. (10/10pkt.) Avek:Fajnie pasuje do szablonu. Jest spoko. (10/10pkt.) Dodatki:Masz ich sporo. Sa fajne....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1222 1223

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin